Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man är inne i pokebagen så är det vissa pokemon som har tre stjärnor uppe i vänstra hörnet, vad menas med dom?

Kanske ännu en dum fråga men kan inte hitta svaret någonstans :confused:
 
När man är inne i pokebagen så är det vissa pokemon som har tre stjärnor uppe i vänstra hörnet, vad menas med dom?

Kanske ännu en dum fråga men kan inte hitta svaret någonstans :confused:
Då är de shiny! Det vill säga, deras färger är annorlunda mot hur Pokémonen vanligtvis ser ut. Jämför vanliga Lugia (vänster) med shiny Lugia (höger).
IMG_2635.PNG
 
Hej! En gammal bukefalist, som inte varit aktiv här på länge. Jag har lagt till några av er som vänner 😁 ThBet heter jag där och om någon mer vill lägga till mig, så är min tränarkod: 2058 6875 9445
Det är ganska dött på spelfronten här i min lilla by och jag vill ha några att spela med
 
Jag spelade själv ända fram till i somras när raiderna krävde att man samarbetade för att få ner bossarna. Det ordnades med dels teamchattar men också chattar för vissa av stadsdelarna. Har genom detta lärt känna massor med människor jag aldrig skulle ha träffat på annars och vi har superroligt tsm. Det är alltid några som hjälper nybörjare och ser till att alla kommer med. En viss konkurrens finns dock mellan teammedlemmar med hög level. På community dagarna är det alltid fika efter och det samlar mycket folk från alla team.
 
Längre bak i tråden var det några av er som skrev att ni inte raidat tsm med folk utan avstod eller höll er till de lägre som går att klara själv. Om det passar er så är väl allt gott och väl så för alla spelar ju som de vill men jag blir lite lessen och tänker att ni missar en del roligt. Jag hade så gärna hjälpt er in i gemenskapen så att ni kunde välja både ensamspel men också gemensam så att ni kunde få legendarerna.
 
Idag fick jag min andra Snorlax! Trots att jag började spela någon, ett par månader efter att spelet kom ut så har jag aldrig fått en Snorlax "naturligt," det vill säga fångat vild eller fått i ägg. :meh: Min första Snorre fick jag genom ett raid, och nu fick jag min andra genom field research. :up: Jag ska försöka hålla mig aktiv den här månaden så att jag kan få ut så många Snorlax som möjligt. :)
 
Längre bak i tråden var det några av er som skrev att ni inte raidat tsm med folk utan avstod eller höll er till de lägre som går att klara själv. Om det passar er så är väl allt gott och väl så för alla spelar ju som de vill men jag blir lite lessen och tänker att ni missar en del roligt. Jag hade så gärna hjälpt er in i gemenskapen så att ni kunde välja både ensamspel men också gemensam så att ni kunde få legendarerna.
Alltså, det är ju trist, för det är kul att raida och vore trevligt att kunna få fatt i legendarer (är SÅ grinig över att det är Snorlax i lådan nu :p), och såklart Mewtwo. Problemet här är att jag inte vill ha med de aktiva spelarna här att göra pga deras beteenden mot andra spelare, så jag får skita i raider helt enkelt. Eller joina när det är mer random folk men det är väldigt sällan jag stöter på det.

Det står kort och gott mellan att bibehålla min mentala hälsa eller raida med arslen och bli tokig på köpet. Jag väljer hälsan :p
 
Alltså, det är ju trist, för det är kul att raida och vore trevligt att kunna få fatt i legendarer (är SÅ grinig över att det är Snorlax i lådan nu :p), och såklart Mewtwo. Problemet här är att jag inte vill ha med de aktiva spelarna här att göra pga deras beteenden mot andra spelare, så jag får skita i raider helt enkelt. Eller joina när det är mer random folk men det är väldigt sällan jag stöter på det.

Det står kort och gott mellan att bibehålla min mentala hälsa eller raida med arslen och bli tokig på köpet. Jag väljer hälsan :p
Verkligen skittråkigt att det är så illa ställt så du måste göra ett sånt val
 
Jag är inte så aktiv i sommar men jäkligt aktiv under skoltiden (vår och höst).
Vill någon ändå lägga till mig så blir jag glad :)
2728 5791 9010
Knaskotten heter jag.
 
Kan ju meddela er som sitter och skickar presenter men inte får nånting tillbaka just nu - jag har haft ett jävla oflyt och åkt på en hälspricka och har således inte varit ute och spelat. Hoppas på en mindre vända ikväll men prioriterar att bli bra för att orka festival i helgen :up:
 
Jag fick knappt några presenter att skicka idag, så ni som inte fick några; sorry! Igår fick jag massor. Idag var det typ 4 st totalt? Jag var iofs inte ute lika länge, men det var ändå väldigt dåligt på presentfronten... Överlycklig över en fångad Corsola och en annan ny sak från ett ägg idag. Minns dock inte namnet på den 😅 Någon söt liten sköldpadda som inte var så knubbig som Squirtle.
 
det har verkligen varit snålare med paket idag @Therese1988 . Tidigare fick man paket på i stort sett varje snurr, men idag har jag fått snurra väldigt många stopp för att få ihop omkring 10st totalt..
 
@Paddington då var det inte bara här det var snålt alltså... Hmm.
Jag funderar på att åka och spela i någon stad på söndag, för att få lite mer action under communitydagen. Vore kul med några fler gym/stops än vad vi har här. Då kanske jag lyckas samla på mig fler paket, även om det snålas med dem?
 
Snålt här med, och jag har dessutom har jag dålig tillgång till stopp :down: Fått iväg några paket men inte alls till alla som skickat tyvärr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
159
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
211
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 591
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp