Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som du saknar en siffra @grodan218858 946 1524
Om någon vill vara vän med migHar lagt till er här i tråden
![]()
Hur många bör man ha tomma?Kom ihåg att det behöver finnas tomma äggplatser när ni öppnar presenterna. Om inte så försvinner det ägg som kan finnas med.
En slot för varje paket. Eller om du har en plats så öppnar du ettt o då ser du ju om du fått något ägg. Om inte kan du öppna ett tilll osvHur många bör man ha tomma?
Tack!En slot för varje paket. Eller om du har en plats så öppnar du ettt o då ser du ju om du fått något ägg. Om inte kan du öppna ett tilll osv
Trodde jag hade en incense att använda i kväll i från soffan men hade kollat fel! Nu kommer det inga till mig heller.Jag befinner mig i ingenmansland utan stop såklartinga mons så långt sightings når heller.
Inte när man åker från Uppsala till kusten...Trodde jag hade en incense att använda i kväll i från soffan men hade kollat fel! Nu kommer det inga till mig heller.
Roade mig iaf att ta över alla gymmen i byn efter jobbet. 9 st mons inlagda! Går att vars effektiv när det är midsommar
Blä! Fy för att vara socialInte när man åker från Uppsala till kusten...![]()
Har lagt till er som lagt upp siffror. 6140 6243 2184 har jag om någon vill lägga till
Synd att det är 100-metersgräns för trade bara. Vore ju trevligt att få fatt i typ Tauros och sådär!![]()
Yes, tyvärr! Får hoppas att de kommer på andra tankarMåste man vara så nära den man vill tradea med alltså? Borde nog ta och läsa på lite.
NooooYes, tyvärr! Får hoppas att de kommer på andra tankar![]()
Inte jag heller! Undviker raids redan som det är. Blir nog någon pidgey tradead med mamma som bäst baraNoooo
Jag vill ju inte prata med några så nära![]()
Kvällstid. Har för mig att kyrkor eventuellt ska ha mer ghost type?Nån som har tips på hur man kommer vidare på ghost uppdraget? Blir tokig, hittar ingen ghost type och försökte i kväll men ändå inte en enda.
När och var ska jag leta?
Inte jag heller! Undviker raids redan som det är. Blir nog någon pidgey tradead med mamma som bäst bara
Kvällstid. Har för mig att kyrkor eventuellt ska ha mer ghost type?
Håll koll på raids annars. Jag tog en del den vägen. Ehm, lätta raids utan folk då alltså...
Mvh tamefan bara anti folk
Jag hade stora problem med det också (när jag väl hade hittat ditto efter typ hundra år). Jag fick min sista i ett av uppdragen man får från stoppen. I ett sånt där man får chans att fånga en hemlig Pokémon.Haha! Jag är likadan! Gjorde min första och enda legendary raid gömd bakom ett hörnIngen som märkte mig...
Hmmm... gick ju runt själv nu när jag åkte hem och inget! Har två gym vid kyrkogårdar men vet inte om jag vågar gå dit på nattenscaaary
Haha helt rätt! Jag har gjort ett par raids bland folk men ehm, ingen hitHaha! Jag är likadan! Gjorde min första och enda legendary raid gömd bakom ett hörnIngen som märkte mig...
Hmmm... gick ju runt själv nu när jag åkte hem och inget! Har två gym vid kyrkogårdar men vet inte om jag vågar gå dit på nattenscaaary