Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var lite sugen på att börja igen och känner att det har ändrats sen jag spelade :o
Förstår inte alls mig på detta med raids och allt som finns nu (spelade bara i början när det kom)
 
Började spela igen pga grupptrycket. De flesta i min grupp spelar. Vi har ett gym i huset så det kan bli en del liv när det är dags för raid.
 
Sorry till alla vänner som har lagt till mig och skickar en massa presenter och väntar på att jag ska öppna/skicka tillbaka! Jag har tappat spelandet lite den senaste tiden... Jag hoppas kunna komma tillbaka till spelsuget snart igen!
 
@Ackio kul och välkommen tillbaka :) det har hänt en hel del, men grunden är densamma: ut och fånga monster!
Om du hör till de som läser dig till information relativt enkelt så finns sammanfattningar över allt nytt på de olika Pokémon-sidorna, annars kan du fråga här så hjälper vi till så gott vi kan :)
 
2 timmar kvar till Celebi questet - vad har ni för förväntningar på questen? Kommer ni börja jaga järnet redan i natt (släpps kl 22) eller kommer ni vara coola och ta det lugnt?

Jag hoppas att det blir en ny energiboost som Mew var. Ingen i någon av mina två communitys som jag är aktiv i är särskilt sugen på Regi-bossarna så man tar i stort sett bara ngn raid så man får den i dexen....
 
Sorry till alla vänner som har lagt till mig och skickar en massa presenter och väntar på att jag ska öppna/skicka tillbaka! Jag har tappat spelandet lite den senaste tiden... Jag hoppas kunna komma tillbaka till spelsuget snart igen!
ingen fara, spelsuget kommer å går - så är det för alla. Välkommen tillbaka när du har tid å lust igen :)
 
2 timmar kvar till Celebi questet - vad har ni för förväntningar på questen? Kommer ni börja jaga järnet redan i natt (släpps kl 22) eller kommer ni vara coola och ta det lugnt?

Jag hoppas att det blir en ny energiboost som Mew var. Ingen i någon av mina två communitys som jag är aktiv i är särskilt sugen på Regi-bossarna så man tar i stort sett bara ngn raid så man får den i dexen....
Beror på vad det blir för quest. Det är mycket möjligt att jag kilar ut en sväng, har inte bråttom men det är kul med nytt! Hoppas mest att det inte ska evolvas någon swablu :D
 
Beror på vad det blir för quest. Det är mycket möjligt att jag kilar ut en sväng, har inte bråttom men det är kul med nytt! Hoppas mest att det inte ska evolvas någon swablu :D
:D

Verkar som Celebi kommer vara mycket centrerat till Gen2 och Swablu är Gen3 så det kan du nog komma att slippa ;)
 
Har tagit upp Pokemon spelande igen fullt upp. La ner spelande 2016 när jag inte hade nån att spela med, men fått en nu så nu jag i full fart! Den jag spelar med kan spelet innan och utantill, främmande språk för mig en del av det :laugh:

Om nån vill lägga till mig så är min kod: 9855 6715 3176
 
@Paddington i natt ska jag sova, inte jaga pokisar, börjar 7:00 i morgon bitti.

Den som vill får gärna lägga till mig, jag har lagt till en den från de senaste sidorna. Nickiky - 0457 9552 4021.

Och i kväll var det afrikatema på promenaden, jag hittade en ny favis pokemon Girafarig. Det fanns en liten hjord på 4 som alla fått hänge med hem. Så söta.
 
Ameeeh... Fattade först nu varför jag fick flera nya friend requests idag... Behöver två till! Annars börjar det bli så många vänner att jag blir matt av att gå igenom alla. :laugh: Men det är ju samtidigt himla enkla xp!
 
Fångade just min tredje Ghost för i dag. Fattar ingenting, från total frånvaro till detta. Nåja jag klagar inte nu behöver jag bara sex till.
Några vänner till skulle inte skada heller nån som vill bli vän med mig som inte redan är det får gärna lägga till mig 4080 0370 0904.
 
Fångade just min tredje Ghost för i dag. Fattar ingenting, från total frånvaro till detta. Nåja jag klagar inte nu behöver jag bara sex till.
Några vänner till skulle inte skada heller nån som vill bli vän med mig som inte redan är det får gärna lägga till mig 4080 0370 0904.
Det beror på eventet, det finns minst ett spöke där som är vanligt i och med det, det oranga slemmet.
 
Det beror på eventet, det finns minst ett spöke där som är vanligt i och med det, det oranga slemmet.

Vilket orangea slem? Det oreangea slem jag hittat ett gäng av idag är Slugma och det är ju inget spöke? Men föga förvånande att jag missat att det är ett event, jag sa ju att jag inte fattar nånting ;). Jag vandrar bara runt och fångar det jag hittar, föga effektivt.
 
Vilket orangea slem? Det oreangea slem jag hittat ett gäng av idag är Slugma och det är ju inget spöke? Men föga förvånande att jag missat att det är ett event, jag sa ju att jag inte fattar nånting ;). Jag vandrar bara runt och fångar det jag hittar, föga effektivt.


Fick min Mew för nån vecka sen :love: De flesta Ghostpokemonen hittade jag när jag slutförde de dagliga researchen :up:
 
Var nån som frågade om hur man gjorde en exelent curved ball, jag läste mig till (el om jag kollade på yt). Lättast är om du snurrar bollen nere i högerhörnet, och sen när du ska skjuta iväg den så drar du den upp mot vänstra hörnet och släpper bollen typ i mitten av skärmen. Sen gäller det bara att ha en jäkla massa tur, men jag lyckades på nåt vänster redan första dagen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
150
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 411
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 234
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp