Någon som vill vara kompis med någon som spelar i perioder och kanske inte så superseriöst? Just nu aktivt spel och kan erbjuda paket från USA så snart jag lyckats ge bort några befintliga så jag kan snurra fram några.
8766 0959 2974
Skickat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vill vara kompis med någon som spelar i perioder och kanske inte så superseriöst? Just nu aktivt spel och kan erbjuda paket från USA så snart jag lyckats ge bort några befintliga så jag kan snurra fram några.
8766 0959 2974
FICK ÄNTLIGEN EN TILL JÄVLA DITTO!!!!!!!!!
Jädrar så långt inne den satt. Jäkla söta lilla lila klump.
Jag undrar hur länge jag ska behöva vänta på min. För att inte tala om de tio j*vla Ghost. Har fortfarande inte hittat en enda.
Jag fick tre ditto igårMina ghosts kom rätt snabbt här i USA. Hemma i Sverige fick jag ihop typ 3 av att vara uppe efter midnatt, framåt 1. Här har de dykt upp varje kväll och tidig morgon.
Fångat varenda jävel som kan bli ditto ett bra tag nu. Typ provocerande.![]()
Ja, det räckerResten av uppdragen känns mycket mer överkomliga. Förutom guldmedaljen som lär ta ett tag....
Eller vänta. Räcker det att man redan har guldmedaljer? I så fall aschill.![]()
Och @TulipJag fick tre ditto igårbehöver spöken men kommer ju aldrig ut så sent. Gör alla uppdrag som ger en pokemon för de är spöken ganska ofta.
Jag hoppas att det inte blir ett sånt uppdrag för swablu (hej jag har typ noll swablu-candy) men vem vet, det verkar inte vara långt borta så varför inte vänta just in case. Likadant med Wailmer som ju också kräver äckligt mycket candy.Ska man evolvera sin swablu nu när man får fått 400 candy eller ska man vänta för det kanske dyker upp som ett uppdrag på samma sätt som evolvera magicarp är/var ett uppdrag? Hur tänker ni?
Jag älskar Altaria (Swablus evolve) och det finns mycket Swablu där jag är = jag har evolvat en.Ska man evolvera sin swablu nu när man får fått 400 candy eller ska man vänta för det kanske dyker upp som ett uppdrag på samma sätt som evolvera magicarp är/var ett uppdrag? Hur tänker ni?