Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spotify funkade för mig nu sist! Gäller bara att trycka på play i rullgardinen när pogo är igång.

Personligen undrar jag mest om Pikachu med mössa blir ett eget inlägg i dexet eller inte? Och hur fan jag ska kunna välja mellan Pokémon och Musikhjälpen!
Pikachu med tomtemössa blir inte ett eget inlägg i dexen och man kan fly från Musikhjälpen några minuter för att fånga en :D

Jag hade både runkeeper och Spotify igång samtidigt igår. Får ju trycka på play igen på spotify när man startat pokemon bara.

Storytel kan jag lyssna på samtidigt. Börja spela den, logga in på spelet, rulla ner gardinen och klicka på "fortsättspela-knappen. :)

För mig lägger sig inte storytel i rullgardinen. Eller jo, den gör det, men Så fort jag tar upp spelet, även om jag redan är inloggad, försvinner den därifrån :banghead:

Äntligen min första Ditto idag! Långt efter alla andra men det skiter jag i. Nu får man börja satsa på gen 2 och kanske få lite fler nya så småningom. Jag har typ 115 i pokedexen, men det är inte många nya man hittar inte... och segt går det att knalla ihop candy för att evolva fram nya.
Jag har ännu ingen.

Var tvungen att testa, och en Pikachu med tomteluva gav en Raichu med luva efter evolve. :) Fick en Ditto efter 6 dagars letande efter att jag kom hem från Bali. Och tro det eller ej, för några dagar sedan fick jag mitt typ tolfte 10 km-ägg! Men det blev en Jynx. :banghead: Levlade upp till level 30 igår efter evolve, det var väl sista gången jag uppnådde en level som gav lite äggkläckare och andra roliga grejer. Nu är det 500 000 xp till level 31. :eek:

Jag har också kläckt ägg på löpande band utan nått nytt eller behövligt. Tänkte rensa och imorgon fylla på med bollar och ägg. Sen blir det turer med lilla hästen och kanske, kanske kläcka nått bra. :bump:

fem ägg kläckta idag och inget av värde, visserligen fick jag både en Abra och en Vulpix men inget som jag verkligen ville ha...

Jag håller tummarna för fler roliga i mina ägg. Har fyllt på med ett 10 km och två 2km, resten är 5or. Kommer kläcka några till i kväll när jag rastar hästen. :bump:

Vill förtydliga att jag naturligtvis inte har 173 unika pokemons utan dexen har utökats till så många platser. Fast det fattade ni väl :)

Jag håller tummarna för fler roliga i mina ägg. Har fyllt på med ett 10 km och två 2km, resten är 5or. Kommer kläcka några till i kväll när jag rastar hästen. :bump:

Vill förtydliga att jag naturligtvis inte har 173 unika pokemons utan dexen har utökats till så många platser. Fast det fattade ni väl :)
Menar du? Jag trodde du lyckats fånga alla även icke existerande :p

Kanske dumma frågor men jag e rookie så ni får ha överseende..:p

-Jag har tre st Dittos med CP under 100 allihop. E det nåt o spara på eller ska man transferera dom?

-Det här med att evolva, förstår ju poängen med att få nya pokemons till pokedex men annars? Gör man det bara för XP då eller?

Kommer säkert med fler funderingar framöver :o;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 368
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 975
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka