Förutom det som redan nämnts är olika pokémon olika lätta. Ju närmre de står desto större är cirkeln helt enkelt. Ponyta är sjukt mycket lättare än Zubat tex.Någon som har tips på hur man gör greate trows?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förutom det som redan nämnts är olika pokémon olika lätta. Ju närmre de står desto större är cirkeln helt enkelt. Ponyta är sjukt mycket lättare än Zubat tex.Någon som har tips på hur man gör greate trows?
Du kan kolla nivån eller färgen på äggen. Rosa är enklast och brukar kunna tas ner själv, gula lite svårare och lila är legendarer.@grodan21 Jag försöker tänka på att vänta ett ögonblick innan jag kastar bollen, när jag vill ha ett great kast. Vanligtvis kastar jag bollen direkt, när ringen dyker upp, men då blir det sällan eller aldrig ett great kast.
Jag har fastnat lite på special uppdragen eftersom jag aldrig raidar. Men igår råkade jag gå förbi ett gym där en 537 Bulbasaur var gymboss. Den kunde jag besegra själv och fånga, vilket var helt ok. Så hur ser man om det en enkel raid eller något omöjligt att besegra? Jag har ingen lust att vänta på en raid och upptäcka att det var något helt omöjligt i ägget.
Kul att du vill börja! Det är smått beroendframkallande men väldigt roligt, speciellt i början då man upptäcker massa nytt och det går snabbt upp i levlarna.Om man vill börja spela, hur går jag tillväga och vad är bra att tänka på?
*blåbär*
Nej inte direkt. En med låg cp får låg cp även som evolvad men kan gå att levla upp med candy. Jag brukar ta den med bäst iv.Om man ska evolve en Pokémon, spelar det någon roll om man tar en med hög eller låg cp?
Jag försöker undvika att ha såna som är vanliga i det vilda, och tar gärna såna som det inte är så långt kvar till evolve på (enbart för att jag vill evolva snabbtHur har ni tänkt när ni valt en buddy?
Väljer någon som jag "aldrig" hittar ute brukar jag gå medHur har ni tänkt när ni valt en buddy?
Jag väljer en jag aldrig hittar vilt, typ allt utom vatten och gräs här. Undviker de med 5 km (om det inte är event) för det tar så ruskigt lång tid att lyckas evolva deHur har ni tänkt när ni valt en buddy?
Du får förfrågningar från bägge mina konton - Cheshirekatten och HopeInak
Du får förfrågan från mig. Någon som vill vara vän med mig?
Du får förfrågan från mig. Någon som vill vara vän med mig?
6056 1753 7404
Ni får av mig också