Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lyckats fånga min första.Äntligen fick jag min tionde spökpokemon![]()
ingen fara, spelsuget kommer å går - så är det för alla. Välkommen tillbaka när du har tid å lust igenSorry till alla vänner som har lagt till mig och skickar en massa presenter och väntar på att jag ska öppna/skicka tillbaka! Jag har tappat spelandet lite den senaste tiden... Jag hoppas kunna komma tillbaka till spelsuget snart igen!
Beror på vad det blir för quest. Det är mycket möjligt att jag kilar ut en sväng, har inte bråttom men det är kul med nytt! Hoppas mest att det inte ska evolvas någon swablu2 timmar kvar till Celebi questet - vad har ni för förväntningar på questen? Kommer ni börja jaga järnet redan i natt (släpps kl 22) eller kommer ni vara coola och ta det lugnt?
Jag hoppas att det blir en ny energiboost som Mew var. Ingen i någon av mina två communitys som jag är aktiv i är särskilt sugen på Regi-bossarna så man tar i stort sett bara ngn raid så man får den i dexen....
Beror på vad det blir för quest. Det är mycket möjligt att jag kilar ut en sväng, har inte bråttom men det är kul med nytt! Hoppas mest att det inte ska evolvas någon swablu![]()
Niiiiice
Verkar som Celebi kommer vara mycket centrerat till Gen2 och Swablu är Gen3 så det kan du nog komma att slippa![]()
Det beror på eventet, det finns minst ett spöke där som är vanligt i och med det, det oranga slemmet.Fångade just min tredje Ghost för i dag. Fattar ingenting, från total frånvaro till detta. Nåja jag klagar inte nu behöver jag bara sex till.
Några vänner till skulle inte skada heller nån som vill bli vän med mig som inte redan är det får gärna lägga till mig 4080 0370 0904.
Det beror på eventet, det finns minst ett spöke där som är vanligt i och med det, det oranga slemmet.
Vilket orangea slem? Det oreangea slem jag hittat ett gäng av idag är Slugma och det är ju inget spöke? Men föga förvånande att jag missat att det är ett event, jag sa ju att jag inte fattar nånting. Jag vandrar bara runt och fångar det jag hittar, föga effektivt.