Pokémon Go del 3

Någon mer som har problem med AR sedan uppdateringen med "Buddy Adventure" ? Hela appen kraschar när jag försöker "Play with your Buddy" (bara mata den funkar dock). Kan inte heller ta snapshots längre, lite störigt eftersom det annars är ett lätt sätt att få stämpel även de dagar jag inte har tid att åka dit det finns Pokemon eller stop... :cautious:
 
Någon mer som har problem med AR sedan uppdateringen med "Buddy Adventure" ? Hela appen kraschar när jag försöker "Play with your Buddy" (bara mata den funkar dock). Kan inte heller ta snapshots längre, lite störigt eftersom det annars är ett lätt sätt att få stämpel även de dagar jag inte har tid att åka dit det finns Pokemon eller stop... :cautious:
Japp. Jag får bara upp svart bakgrund med någon text längst ner när jag ska ta snapshots numer. Mata funkar och play fungerade efter att jag installerade om appen men har slutat funka igen. :meh:

Ett annat problem jag tror jag har är att appen inte registrerar min buddysträcka korrekt när jag inte går med buddy bredvid mig.
Jämför med ägg och sträckorna är inte samma... :cautious: Börjar bli misstänksam nu
 
Någon mer som har problem med AR sedan uppdateringen med "Buddy Adventure" ? Hela appen kraschar när jag försöker "Play with your Buddy" (bara mata den funkar dock). Kan inte heller ta snapshots längre, lite störigt eftersom det annars är ett lätt sätt att få stämpel även de dagar jag inte har tid att åka dit det finns Pokemon eller stop... :cautious:

Hade också det problemet tills jag stängde av AR+ få slutade det krascha
 
Jag vill gärna vara med här 😊

Har spelat sonens konto lite nu och då för att hjälpa honom samla pokestops men sedan slutet av november spelar jag själv. Är på level 21 och vill gärna ha 3 vänner 🙏🏻 Min kod är 9672 7409 3122 Heter MikaelaWei.

Och hur sjutton gör man för att inte ha slut på bollar hela tiden 😅🙈

Mvh Miks
 
Jag vill gärna vara med här 😊

Har spelat sonens konto lite nu och då för att hjälpa honom samla pokestops men sedan slutet av november spelar jag själv. Är på level 21 och vill gärna ha 3 vänner 🙏🏻 Min kod är 9672 7409 3122 Heter MikaelaWei.

Och hur sjutton gör man för att inte ha slut på bollar hela tiden 😅🙈

Mvh Miks
Skickade förfrågan till dig!
 
Jag vill gärna vara med här 😊

Har spelat sonens konto lite nu och då för att hjälpa honom samla pokestops men sedan slutet av november spelar jag själv. Är på level 21 och vill gärna ha 3 vänner 🙏🏻 Min kod är 9672 7409 3122 Heter MikaelaWei.

Och hur sjutton gör man för att inte ha slut på bollar hela tiden 😅🙈

Mvh Miks
Jag har lagt till dig :)
För att få bollarna att räcka till så behöver du nog utöka din bag. Se till att stå i gym så du får in dina 50 coins om dagen. Då kan du köpa utrymme var 4:e dag tills dess att du hittar din nivå så det räcker. Du kan också se över vad du bär på just nu. Har du något onödigt du kan minska ner på?
 
Jag har lagt till dig :)
För att få bollarna att räcka till så behöver du nog utöka din bag. Se till att stå i gym så du får in dina 50 coins om dagen. Då kan du köpa utrymme var 4:e dag tills dess att du hittar din nivå så det räcker. Du kan också se över vad du bär på just nu. Har du något onödigt du kan minska ner på?
Tack!

Jag tror jag generellt sett är för kass att kasta bollar, de far lite här och där 🤪🙈. Jag har kastat saker i ryggan. Jag några saker jag bara har en av som jag inte vet om de är värda att spara. Nån krona och stenar längst ner.

Sen har jag en Jynx på ett gym som stått där i drygt 2 dygn men tjänar väl bara coins när den kommer tillbaka va.

Fick min första shiny idag som dessutom var en shadow ✌🏻
A3F48524-AE3F-40AA-A321-5FC3C243FDC1.png

Mvh Miks
 
Tack!

Jag tror jag generellt sett är för kass att kasta bollar, de far lite här och där 🤪🙈. Jag har kastat saker i ryggan. Jag några saker jag bara har en av som jag inte vet om de är värda att spara. Nån krona och stenar längst ner.

Sen har jag en Jynx på ett gym som stått där i drygt 2 dygn men tjänar väl bara coins när den kommer tillbaka va.

Fick min första shiny idag som dessutom var en shadow ✌🏻
Visa bifogad fil 43416
Mvh Miks
Ja, det krävs lite övning med att kasta men det blir ju bättre med tiden. Kronan och stenen kommer du behöva samt lite fler saker som lägger sig längst ner i bagen. De används för att evolva en del av dina mons. Så släng inte dem. Stämmer att du bara får coins när de kommer tillbaka. Ställ in i många gym, du kan stå i 20 st, så sköter det sig lite av sig själv. Får du mycket bär så mata i gymmen du står i eller ge ananas till mons du behöver candy till för att evolva.

Fin bagon! Passa på att jaga shinys när det är community day. Då är det mycket lättare att hitta dem. Lycka till! :)
 
@Miks Den ska du hålla hårt i, sambon här blev avundsjuk när jag berättade någon fått en 😅

Man kan va lite selektiv i början vad man kastar på. Sen snurra stopp och öppna gifts ger massa, även snurra gym bara se till levla de så de ger mer :up:
 
Ja, det krävs lite övning med att kasta men det blir ju bättre med tiden. Kronan och stenen kommer du behöva samt lite fler saker som lägger sig längst ner i bagen. De används för att evolva en del av dina mons. Så släng inte dem. Stämmer att du bara får coins när de kommer tillbaka. Ställ in i många gym, du kan stå i 20 st, så sköter det sig lite av sig själv. Får du mycket bär så mata i gymmen du står i eller ge ananas till mons du behöver candy till för att evolva.

Fin bagon! Passa på att jaga shinys när det är community day. Då är det mycket lättare att hitta dem. Lycka till! :)
Tack snälla för tips! 🤩🙏🏻

20 gym 😲 Vi har 2 gym 4 km bort! Blir kämpigt att hitta 20! 😅

Mvh Miks
 
Tack snälla för tips! 🤩🙏🏻

20 gym 😲 Vi har 2 gym 4 km bort! Blir kämpigt att hitta 20! 😅

Mvh Miks

Kämpigt hitta de i Västerås (men det går) där jag spelade mycket förr (händer spelar där ibland) där är mycket gym tätt och pokestopp tät. Men räcker med en ligger länge i ett gym för få max 50coins, att ligga i fler säkrar bara får dessa :)
 
@Miks Den ska du hålla hårt i, sambon här blev avundsjuk när jag berättade någon fått en 😅

Man kan va lite selektiv i början vad man kastar på. Sen snurra stopp och öppna gifts ger massa, även snurra gym bara se till levla de så de ger mer :up:
Jag är mycket nöjd över min lilla Bagon 😊

Levla gym innan jag snurra? 🤔 Oh my vilken nybörjare jag är 🤪

Mvh Miks
 
@Miks mycket att hålla koll på med pokemon go, glad har mitt facit (sambon) 😅 . Du levlar gymmet genom att slåss i det, att ligga i gymmet och mata i gymmet. Dock vet jag inte om raid räknas. Det kan bli brons, silver och guld och får mer gåvor mer det är levlat + får lite mer om gymmet har din teamfärg med.

Behöver inte göra innan du snurrar, då tar sin tid. Hoppas du förstår vad jag menar ^^
 
@Miks mycket att hålla koll på med pokemon go, glad har mitt facit (sambon) 😅 . Du levlar gymmet genom att slåss i det, att ligga i gymmet och mata i gymmet. Dock vet jag inte om raid räknas. Det kan bli brons, silver och guld och får mer gåvor mer det är levlat + får lite mer om gymmet har din teamfärg med.

Behöver inte göra innan du snurrar, då tar sin tid. Hoppas du förstår vad jag menar ^^
Ah! Då är jag med :up: Tack!

Jag har skickat en kompisförfrågan till dig 😊

Mvh Miks
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 674
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
351
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 695
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp