Nä det är klurigt. Jag är på level 6 och ärfortfarande ofta som ett frågetecken.Jag har laddat hem den. Fattar verkligen ingenting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä det är klurigt. Jag är på level 6 och ärfortfarande ofta som ett frågetecken.Jag har laddat hem den. Fattar verkligen ingenting![]()
Det kommer nog, hoppas bara inte folk blir allt för uppslukade i spelet och ser vad som händer runt dom. Kör ju en hel del i Värnamo och andra städer.Jag tror inte jag sett någon som spelar än. I Värnamo.
Åh!Fångade en pikacchu och spelet frös och han är inte kvar![]()
Det är slumpmässigt. Din sambo har nog bara mer tur.Jag och sambon tog våran första långtur idag, nästan 3h innan batterierna gav upp. Förstår det som att man får ägg vid pokestops? Sambon har fått tre men jag har inte fått några, måste man komma upp i en viss nivå på något sätt för att få eller handlar det om slump? Vi har samma level men han är nog lite före på annat. Fasen alltså, beroendeframkallande det här, så jäkla roligt och vilken nostalgi!
Jag har bara ett pokestop i bynDet är slumpmässigt. Din sambo har nog bara mer tur.
Sen angående äggkläckare, de kan man också hitta vid pokestops tror jag. Eller om jag fick min när jag levlade upp. Den andra räcker bara ett x-antal gånger, så jag använder den på 10km äggen och så min vanliga på de "kortare" äggen.Tror bara man kan köpa pengar?
Man kan dock bara battla i gym![]()
Och bara powra up de som har fullast vit stapel har jag lärt mig.Jag har brorsan har spelat idag! Han lärde mig lite så nu börjar jag fatta. Om det är fler som tror att det bara går ut på att fånga olika kan jag ju dela med mig av min kunskapNär man fångar dubbletter så sparar jag den med högst CP ev bäst attacker, resten trycker jag "transfer" på, då får man godis som man använder för att mata upp CPn och utveckla dem med. Så fånga allt även om det är 20 weedle
Dagens bästa fångst var Seel, sämsta att det frös när jag hittade en Goldduck med hjälp av lock-dosan. Sjukt roligt är det, har mött säkert 20 pers bara i vår lilla by som också jagar och hejar![]()
Slogs du? Eller måste man ha samma CP? För jag kom bara dit och kunde välja mellan mina pokes, hände inget när jag tryckte go. Funderar på att skapa en till gubbe om det går och joina det gula laget som äger gymmet i byn bredvid.Var till ett gym men där fanns ju bara en annan spelare som "tagit över" och hans pokemon är helt omöjlig för mig att slå! Är det bra den som är herren på täppan man kan slåss mot på gymmen? Isåfall måste jag nog nå level 50 snarare än 5..
Jag tror att spelet hängde sig @elefanten Det har krånglat för mig till och från hela dagen och då blir det just att ingenting händer. (Jag har inte kunnat logga in sen 17 typ, redan vid 14 hängde sig spelet när jag fångade en pokemon)
Vad jag minns kom kartan upp av sig själv, jag satt i soffan här hemma och gick ingenstans i alla fall
Slogs du? Eller måste man ha samma CP? För jag kom bara dit och kunde välja mellan mina pokes, hände inget när jag tryckte go. Funderar på att skapa en till gubbe om det går och joina det gula laget som äger gymmet i byn bredvid.
Samma här, kanske därför det inte fungerade.Nä, min bästa har kanske 130 CP, hans hade kanske 2000.
kommer inte heller in. Har haft problem ända sedan lunch.Kommer ni in?
Jag har inte kommit in sedan 17-tiden. Står att servern är överbelastad![]()