Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte kunnat prova alls.. har provat sen igår kväll att logga in, får bara: "Our servers are humbled by your incredible response. We are working to resolve the issue. Please try again soon!"
Och på min surfplatta hittar jag inte ens spelet att ladda ner.
![]()
Meh.. har ju mer kräm i min surfplatta än telefonen.Spelet är endast anpassat till mobiler, inga surfplattor.
Meh.. har ju mer kräm i min surfplatta än telefonen.![]()
jag blir bra sugen att byta telefon eftersom AR kameran inte funkar på min...Kanske ska man köpa en extra mobil, enbart för att spela Pokémon go?![]()
Nä, jag kommer inte in alls nu.Kommer ni in?
Jag har inte kommit in sedan 17-tiden. Står att servern är överbelastad![]()
De har nog inte gått och lagt sig änGick hem från jobbet nyss och det var flera stycken ute och gick och cyklade som spelade! Rätt bra jobbat att få ungdomar att vara uppe och röra sig kl 06.30 på sommarlovet!![]()
De såg faktiskt rätt nyvakna ut. Men vem vet!De har nog inte gått och lagt sig än.
Jag når ett pokestop från mitt kontor på jobbet. Med andra ord kan jag ha spelet igång på kontoret och ungefär var 5:e minut snurra på pokestopet. Det dyker upp en och annan pokémon här i närheten också, så jag har redan lyckats fånga både en Oddish och en Squirtle som jag inte hade innan
.