Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har laggat mycket idag och låst sig, samt svårt att logga in, det drar enormt mycket batteri trots inställd på battery saver.
Hoppas detta ordnar till sig.

Har inte kunnat prova alls.. har provat sen igår kväll att logga in, får bara: "Our servers are humbled by your incredible response. We are working to resolve the issue. Please try again soon!"

Och på min surfplatta hittar jag inte ens spelet att ladda ner.

:down:

Har inte kunnat prova alls.. har provat sen igår kväll att logga in, får bara: "Our servers are humbled by your incredible response. We are working to resolve the issue. Please try again soon!"

Och på min surfplatta hittar jag inte ens spelet att ladda ner.

:down:

Samma meddelande jag får.
Spelet är endast anpassat till mobiler, inga surfplattor.

Idag har det varit supermycket strul. Spelskaparna har verkligen mycket jobb att göra för att få appen mer stabil trots många användare. Vi tog en promenad idag och vi mötte supermånga spelare. Där det fanns pokestops var det en hel del folk. Många Pokémon som slank undan idag pga buggar, men ca 15 nya Pokémon lyckades jag fånga i alla fall. Hur ska jag kunna jobba imorgon?

Skaffade igår! Ströfångade några fula råttor och dyl. när jag var på hundpromenad, men annars har det varit rätt dött :( Testade vandra runt lite nu ikväll men såg inte enda liten pokémon!? Kusinen fångade dock 17 stycken på 1 timme (vi bor på samma place) så jag skulle tippa på att det är någon bugg från min sida??

Värt att veta:
Företaget är skitlitet och dom var inte förberedda på den här populariteten. Inte konstigt att det buggar. Tänk vilken panik dom lär ha.

Du kan bara träna på ditt eget lags gym. Eller försöka överta andras.

Extra Incubators kan komma vid stops. Du har en från början. Du lägger i äggen genom att klicka på menybollen, sen pokemon, sen swipa till äggen, klicka på ägget.

Stops och gymlocations importerades från spelet Ingress. Vi kommer kunna ansöka om nya stops när servrarna är ikapp.

Gå med i FB-grupperna! Pokemon GO Sverige och din egen stads och ditt lags :).

10 nya unika blev det ikväll. Tyvärr missade jag en Abra pga bugg :( Tagit mig upp till lv 10 dessutom :up: Men såg inga på nattlig jakt, förutom 1 i bil.

Jag är helt kär i spelet. Spelar mest på jobbet(inte när jag kör såklart) och då funkar det bra. Är väl inte så tung belastning på servrarna vid 04 antar jag. Hittills idag har jag fångat en Venonat med CP70, en Nidoqueen CP179 och kläckt mitt första ägg som blev en Staryu CP67 :) är level 4 och tänker välja det blå laget sen. Dom styr alla gym i min stad och mina bröder är med där också.
Jag ska ta en promenad nu på rasten och besöka några pokestops, och tänkte gå en sväng hemma senare. Ett jäkligt bra betyg må jag säga för jag hatar egentligen att gå :D

Det drar så jäkla mycket batteri för mig! Trots batterisparläget och nedladdade kartor var jag efter en knapp timmas spelande nere på 16%, trots fulladdad mobil innan :grin: Och jag gjorde inget annat på mobilen under den tiden heller.

Gick hem från jobbet nyss och det var flera stycken ute och gick och cyklade som spelade! Rätt bra jobbat att få ungdomar att vara uppe och röra sig kl 06.30 på sommarlovet! :D
De har nog inte gått och lagt sig än ;).

Jag når ett pokestop från mitt kontor på jobbet :D. Med andra ord kan jag ha spelet igång på kontoret och ungefär var 5:e minut snurra på pokestopet. Det dyker upp en och annan pokémon här i närheten också, så jag har redan lyckats fånga både en Oddish och en Squirtle som jag inte hade innan :).

De har nog inte gått och lagt sig än ;).

Jag når ett pokestop från mitt kontor på jobbet :D. Med andra ord kan jag ha spelet igång på kontoret och ungefär var 5:e minut snurra på pokestopet. Det dyker upp en och annan pokémon här i närheten också, så jag har redan lyckats fånga både en Oddish och en Squirtle som jag inte hade innan :).
De såg faktiskt rätt nyvakna ut. Men vem vet! :D

Jag vill oxå ha ett pokestop på jobbet men där finns inte ens något i närheten. :( Kanske är tur iofs för jag känner redan att min arbetsmoral börjar svikta. :angel:

Jag tog 5 st på min promenad till bussen i morse :D Hittade 3 st pokestops i närheten, men har inte riktigt förstått hur de funkar än.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
76 042
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
400
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 637
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31