Eller menade du hur man tar över ett gym @machafuko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan läsa bakåt i tråden där det pratades om att battla och att använda både bas slag samt få till specialattacken men det som hjälpte mig mest är att matcha motståndaren beroende på vilket element den har.
Buhu, alla 4 Pokestop + gymmet vid jobbet är borta nu![]()
Var i Stockholmsområdet kan man hitta en Hitmonchan och Lickitung?![]()
Ha! Go team Valor!Nu har jag provat att battla! Blev lite märkligt eftersom jag glömde vilket lag jag är med i och trodde att jag spelade en vänskaps-battleinnan det gick upp för mig att jag är gul och inte röd
. Förlorade såklart. ..
Hur går det till om jag lyckas ta över ett gym och någon kommer och battlar mot mig när jag inte är inloggad? Kommer min pokemon spela automatiskt?
Jag fångade en med CP 900 med vanlig boll igår utan problem (jag brydde mig inte om den pokemonen tillräckligt för att gå på bättre bollar. Däremot har jag fått lägga 3 bollar på en weedle som dessutom försvann. Jag har uppfattningen att det har blivit lite lättare men inte fångar jag allt med en vanlig boll inte fångar jag allt inte.Jag vet inte om det är någon tillfällig bugg men just nu går det att fånga ALLT på bara en helt vanlig pokéball. Ingen utbrytning, ingenting. Allting går på första försöket. Har fångat massa med CP 600-800 nu utan att behöva slösa bollar![]()
Jag vet inte om det är någon tillfällig bugg men just nu går det att fånga ALLT på bara en helt vanlig pokéball. Ingen utbrytning, ingenting. Allting går på första försöket. Har fångat massa med CP 600-800 nu utan att behöva slösa bollar![]()
Det går ofantliga mängder bollar så bunkring är nästan ett måste. Blir tokig på att fånga dem 5-6 gånger och sen smiter de![]()
och det är naturligtvis råttan på pizzan jag gilladeOch igår hittade jag en Rattata på min pizza.