Politik i USA

Utifall nån är intresserad av hur QAnon står sig i Sverige, så finns det en helt öppen Facebookgrupp vid namn "Trump Team Sweden", som dock är helt jävla omöjlig att söka sig till.

Där kan vi läsa att någonting stort kommer hända vid midnatt (nu igen):

Det är gjort. Deep State kollapsar. Det bästa kommer NU
Det officiella tillkännagivandet om krigsrätt och en legitim militärregering, som gäller sedan 12:00 den 20 januari 2021, gjordes fredagen den 29 januari kl 18:00 EST (23:00 GMT).
Det officiella tillkännagivandet om Bidens arrestering tillsammans med 355 kongressledamöter och 109 senatorer (464 valda) den 24 och 25 januari gjordes på söndagen den 31 januari kl 16:35 EST (22:35 GMT - 23:35 Amsterdam / Bryssel / Paris).
Dessa meddelanden gjordes på datumen och timmarna ovan till alla amerikanska medier (tv-apparater, radioapparater och nationella tidningar) och till alla världsnyheter.
Som förväntat av den legitima militärregeringen som driver Amerika, liksom Trump och Qforce, censurerades denna officiella information 100% av alla officiella världsmedia.

Den amerikanska militärregeringen visste detta och ville ha det på det sättet.
Som med Biden och hans partis statskupp tillåter den legitima amerikanska regeringen amerikanska medier att begå omfattande förräderi genom att få dem att censurera den legitima regeringens officiella uttalanden om åtgärder för nationell säkerhet och omedelbar fara för den amerikanska nationen.
Illuminati-medierna från 4: e riket har alla fallit i en fälla.
Nu kan den legitima militära regeringen ta över (provisorisk) kontroll över alla sådana terroristmedier närhelst den vill, vilket dikteras av lag och USA: s konstitution.
Den amerikanska militärregeringen kommer att ta kontroll (med våld) över alla officiella medier (radioapparater, tv-apparater, tidningar) över hela USA denna fredag 5 februari kl 18:00 EST (23:00 GMT eller midnatt i Amsterdam / Bryssel / Paris).
Detta inkluderar förvärv av alla amerikanska kanaler på sändningssatelliterna som sänder live i Europa.
Detta innebär också att alla européer med en satellitmottagningsantenn som tar emot amerikanska kanaler inte längre kan censureras och därför får veta sanningen från fredag kväll 5 februari 2021.
Bland annat kommer den amerikanska militären att vara skyldig att på alla dessa amerikanska massmedier sända uppenbarelserna om Bidens statskupp, hans arrestering med valda tjänstemän på söndagen den 24 januari och måndagen den 25 januari ...
Slutligen, den 12 februari, kommer den amerikanska militärregeringen officiellt (bevis som överlämnas till alla världsregeringar och till pressen internationellt) publicera alla bevis på konspirationen från de franska, kinesiska och andra regeringarna för att skapa en falsk global epidemi. att störta den amerikanska regeringen.
Detta genom att förstöra dess ekonomi och genom att förstöra hela världsekonomin.

Det är en krigshandling som bland annat ger den amerikanska regeringens legitima rätt att störta Macron-regeringen och alla andra terroristregeringar.



Jaså, ni ville se detta elände med egna ögon?
Ok, här kommer en direktlänk till den osökbara "Trump Team Sweden", en titt in i en annan värld;
https://www.facebook.com/groups/2780739088919109/


Det är nu som man skulle ha tagit ut alla pengar på banken, och placerat dem i guld.
Eftersom guld är så gott och nyttigt att äta, förmodar jag.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga........ men tack för länken!
 
Utifall nån är intresserad av hur QAnon står sig i Sverige, så finns det en helt öppen Facebookgrupp vid namn "Trump Team Sweden", som dock är helt jävla omöjlig att söka sig till.

Där kan vi läsa att någonting stort kommer hända vid midnatt (nu igen):

Det är gjort. Deep State kollapsar. Det bästa kommer NU
Det officiella tillkännagivandet om krigsrätt och en legitim militärregering, som gäller sedan 12:00 den 20 januari 2021, gjordes fredagen den 29 januari kl 18:00 EST (23:00 GMT).
Det officiella tillkännagivandet om Bidens arrestering tillsammans med 355 kongressledamöter och 109 senatorer (464 valda) den 24 och 25 januari gjordes på söndagen den 31 januari kl 16:35 EST (22:35 GMT - 23:35 Amsterdam / Bryssel / Paris).
Dessa meddelanden gjordes på datumen och timmarna ovan till alla amerikanska medier (tv-apparater, radioapparater och nationella tidningar) och till alla världsnyheter.
Som förväntat av den legitima militärregeringen som driver Amerika, liksom Trump och Qforce, censurerades denna officiella information 100% av alla officiella världsmedia.

Den amerikanska militärregeringen visste detta och ville ha det på det sättet.
Som med Biden och hans partis statskupp tillåter den legitima amerikanska regeringen amerikanska medier att begå omfattande förräderi genom att få dem att censurera den legitima regeringens officiella uttalanden om åtgärder för nationell säkerhet och omedelbar fara för den amerikanska nationen.
Illuminati-medierna från 4: e riket har alla fallit i en fälla.
Nu kan den legitima militära regeringen ta över (provisorisk) kontroll över alla sådana terroristmedier närhelst den vill, vilket dikteras av lag och USA: s konstitution.
Den amerikanska militärregeringen kommer att ta kontroll (med våld) över alla officiella medier (radioapparater, tv-apparater, tidningar) över hela USA denna fredag 5 februari kl 18:00 EST (23:00 GMT eller midnatt i Amsterdam / Bryssel / Paris).
Detta inkluderar förvärv av alla amerikanska kanaler på sändningssatelliterna som sänder live i Europa.
Detta innebär också att alla européer med en satellitmottagningsantenn som tar emot amerikanska kanaler inte längre kan censureras och därför får veta sanningen från fredag kväll 5 februari 2021.
Bland annat kommer den amerikanska militären att vara skyldig att på alla dessa amerikanska massmedier sända uppenbarelserna om Bidens statskupp, hans arrestering med valda tjänstemän på söndagen den 24 januari och måndagen den 25 januari ...
Slutligen, den 12 februari, kommer den amerikanska militärregeringen officiellt (bevis som överlämnas till alla världsregeringar och till pressen internationellt) publicera alla bevis på konspirationen från de franska, kinesiska och andra regeringarna för att skapa en falsk global epidemi. att störta den amerikanska regeringen.
Detta genom att förstöra dess ekonomi och genom att förstöra hela världsekonomin.

Det är en krigshandling som bland annat ger den amerikanska regeringens legitima rätt att störta Macron-regeringen och alla andra terroristregeringar.



Jaså, ni ville se detta elände med egna ögon?
Ok, här kommer en direktlänk till den osökbara "Trump Team Sweden", en titt in i en annan värld;
https://www.facebook.com/groups/2780739088919109/


Det är nu som man skulle ha tagit ut alla pengar på banken, och placerat dem i guld.
Eftersom guld är så gott och nyttigt att äta, förmodar jag.
Vad går den mänskan på? Alla existerande droger som finns eller?
Jag försöker läsa men känner mest att det är någon typ av konstig fars där jag saknar bakgrunden. Jag förstår ingenting mer än att det ser ut att vara skrivet av en komplett galning
 
Det är ju änna lite märkligt att dom har siktat in sig på dom här extremt specifika datumen som gör det så uppenbart att dom gång på gång har fel när så mycket annat som Qanon presenterar är så extremt vagt och svårt att tolka? Det vet ju till och med den mest basic spåkvinna att sånt här ska vara upp för tolkning i minst 1000 variationer för att man ska slippa ha fel liksom
 
Vad går den mänskan på? Alla existerande droger som finns eller?
Jag försöker läsa men känner mest att det är någon typ av konstig fars där jag saknar bakgrunden. Jag förstår ingenting mer än att det ser ut att vara skrivet av en komplett galning
Först och främst, det är en taskig översättning till Svenska.
Texten cirkulerar just nu på flera språk, och den äldre herren i videosnutten läste på orginalspråket engelska.

Det är den här konstiga farsen som utmynnade i att folk som åkte till Washington 6/1 redan visste att de skulle storma Capitol Hill, och att polisen och militären var på deras sida. Trump behövde egentligen inte tända nån gnista, folkmassan hade redan passerat sin kritiska massa, och skulle självantända i vilket fall som helst.
Och det förklarar varför många bara irrade omkring därinne, utan varken riktning eller plan - när folket nu hade protesterat skulle ju militären göra resten mot the Deep State.

(Nu visade det ju sig att varken polis och militär var på upploppssidan, vilket gjorde många rioters väldigt förvånade och besvikna.)
 
Jag har flera i bakantskaps kretsen som talade om vilka starka Trump sympatisorer de var. (Ett par av dem var riktigt aggressivt pastridiga om allt som Trump stod for, allt fran att inte ha ansiktsmask till conspiracy theories. De gick med pa alla logner (flera tog upp dem sjalva och uttryckte att det ju var "unfortunate" att han inte holl sig till sanningen, andra bara ignorerade att han ljog) men de rostade pa honom av olika anledningar och tyckte att han "trots allt" var bra ... Tills insurrection January 6.

Nu har de helt gatt ifran Trump. Alla jag kanner sager oppet att nu ar det bra och att de inte alls kan ge honom support langre. Jag har inte hort nagon jag kanner, eller nagon som finns i pereferin av mitt umgange som stottat Trump. Jag sager inte att det var bra att Trump & co. hetsade medfoljarna till insurrection, 5 manniskor dog, men det har hjalpt en hel massa manniskor forsta vad vi andra pratat om.
 
Först och främst, det är en taskig översättning till Svenska.
Texten cirkulerar just nu på flera språk, och den äldre herren i videosnutten läste på orginalspråket engelska.

Det är den här konstiga farsen som utmynnade i att folk som åkte till Washington 6/1 redan visste att de skulle storma Capitol Hill, och att polisen och militären var på deras sida. Trump behövde egentligen inte tända nån gnista, folkmassan hade redan passerat sin kritiska massa, och skulle självantända i vilket fall som helst.
Och det förklarar varför många bara irrade omkring därinne, utan varken riktning eller plan - när folket nu hade protesterat skulle ju militären göra resten mot the Deep State.

(Nu visade det ju sig att varken polis och militär var på upploppssidan, vilket gjorde många rioters väldigt förvånade och besvikna.)
Ja så längt förstår jag men texten i sig är ju sprungen ur komplett galenskap, troligen förvärvad via många års intag av liknande tokerier.
 
På tal om just det där med att förutspå framtiden så pratade jag mycket med min amerikanska vän under tiden runt valet-fram till Trump försvann och hon drog flera gånger upp nån astrolog på TikTok (jag vet, hur blir det mer legit än tiktok astrologi liksom?) som gav ganska specifika händelser som skulle inträffa på vissa datum. Samtidigt så berättade jag vad jag trodde skulle hända utifrån vad jag läste och hur det hela utvecklade sig. Såhär i efterhand hade jag rätt på mesta och astrologen i princip ingenting men eftersom jag inte presenterade det på tiktok så tror jag inte det gills riktigt.

Det låter dessutom mycket mindre skojigt när man säger att man tror nåt ska hända eftersom man försökt hitta så mycket info som möjligt om ämnet än när man säger det ska hända för att Jupiter har sovit dåligt och är sur på Pluto över nåt hen sa i förra veckan eller hur det nu är astrologi funkar
 
Ja så längt förstår jag men texten i sig är ju sprungen ur komplett galenskap, troligen förvärvad via många års intag av liknande tokerier.
Det är sprunget ur en samling människor som sitter och lajvar alternativ världspolitik, som om det vore ett gigantiskt rollspel, ett Drakar och Demoner i en exakt kopia av vår egen värld. Som alterneras lite längre åt ett annat håll för var dag.
(...vilket är ekvivalent med det där väsenet QAnon.)

Texten är den bästa möjliga lösningen idag, för de problem som uppstått från att hindra Messias Återkomst, Donald J. Trump, att nå världsherravälde.
Imorgon kommer planen kalkyleras om, med den nya informationen om att nåt sket sig vid midnatt, Amsterdam Time.
 
Senast ändrad:
Det är med stor besvikelse jag nu på morgonen konsulterar facebookgruppen ifråga, för att se hur det gått med militären, med media, med Trump och Biden - för att finna uppgivenhet eller entusiasm.

Och så möts man av vederhäftig information och säkerställda bevis på att Obamas farfar är Hitler.
 
Det är med stor besvikelse jag nu på morgonen konsulterar facebookgruppen ifråga, för att se hur det gått med militären, med media, med Trump och Biden - för att finna uppgivenhet eller entusiasm.

Och så möts man av vederhäftig information och säkerställda bevis på att Obamas farfar är Hitler.
Pratar vi om den Obama som enligt dessa muppar inte är född i USA utan i Kenya? Hur skulle hans far kunna ha Hitler till pappa? Skulle Hitler ha lägrat en svart kvinna? Hade hon målat sig själv vit och skaffat falskt pass då så hon kunde tas för en Arier?
Får jag gissa att dessa muppar inte har insett att far och morföräldrar har samma namn i engelskan. Jisses vilka dårar :banghead:
 
Pratar vi om den Obama som enligt dessa muppar inte är född i USA utan i Kenya? Hur skulle hans far kunna ha Hitler till pappa? Skulle Hitler ha lägrat en svart kvinna? Hade hon målat sig själv vit och skaffat falskt pass då så hon kunde tas för en Arier?
Får jag gissa att dessa muppar inte har insett att far och morföräldrar har samma namn i engelskan. Jisses vilka dårar :banghead:
Ifrågasätt inte. Det blir så dålig stämning.
Räcker det inte som bevis att det står på Internet?
 
Kom nyss över ett inlägg på en av mina kompisars fb-sida, som "bevisade" att Anthony Fauchi är hjärnan bakom spridningen av Coronaviruset, genom ett samarbete med labbet i Wuhan...

Fick mig omedelbart att undra om jag ramlat in på Trump Team Sweden eller någon liknande sida igen?! :cautious: Eller har vi en j**a Fake-news-pandemi nu??
 

Liknande trådar

Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 934
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 561
Senast: cewe
·
  • Låst
Samhälle Gör en ny tråd att prata politik i framöver, eftersom den andra låstes. Idag läggs det fram ett utskottsinitiativ i riksdagen om en...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
96 550
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp