Politik i USA

Nu har trumpen twittrat igen 🙄
Kan de inte bara låsa in honom i ett rum utan tillgång till sociala medier den tid som är kvar? Lite i det dolda sådär utan att åberopa 25e? Fortsätta uppdatera hans twitter men på ett normalt sätt så att ingen fattar att han är tystad?
 
Nu har trumpen twittrat igen 🙄
Kan de inte bara låsa in honom i ett rum utan tillgång till sociala medier den tid som är kvar? Lite i det dolda sådär utan att åberopa 25e? Fortsätta uppdatera hans twitter men på ett normalt sätt så att ingen fattar att han är tystad?
Han är ju verkligen envis som en jävla åsna. Lite som när han vägrade säga något ont om det som hände i Charlottesville. :banghead:

Och han sitter väl i sin jävla bunker nu, antar jag.
 
Ser på NBC och en R senator säger att detta är inte Riktiga trump supportrar. Och de som protesterar är ansvariga för sina egna handlingar, Trump har inte eggat på dem.

Men jösses
 
Det menar jag också.

Jag ser i direktsändning att man pratar om 25th amendment,
(if the President becomes unable to do his job, the Vice President becomes the President. This can happen for just a little while, if the President is just sick or disabled for a short time.)
Ännu en aspekt att flytta på Trump NU, är att hindra honom från att ge sina supporters pardon under sina sista dagar.
 
Nu har trumpen twittrat igen 🙄
Kan de inte bara låsa in honom i ett rum utan tillgång till sociala medier den tid som är kvar? Lite i det dolda sådär utan att åberopa 25e? Fortsätta uppdatera hans twitter men på ett normalt sätt så att ingen fattar att han är tystad?
Nu är den inte bara markerad som disputed, utan även borttagen.
Hans två senaste är no longer available.
 
1609976700806.png


Även national association of manufacturers (som representerar de flesta av USA:s företag) har nu börjat prata om 25th amendment.
 

Liknande trådar

Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 086
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 616
Senast: cewe
·
  • Låst
Samhälle Gör en ny tråd att prata politik i framöver, eftersom den andra låstes. Idag läggs det fram ett utskottsinitiativ i riksdagen om en...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
97 289
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp