Politik i USA

"...can't be replied to, Retweeted, or liked due to a risk of violence"

trumptweet2.jpg
 
Donald J. Trump visar med emfas att han är inget annat än ett stort barn;

"om inte jag kan få det, då ska inte heller någon annan få det!"
Och så kastar han ned sig på golvet, skriker, gråter, fäktar med armarna, slår knytnävarna i golvet.
 
Hon hade en Trump flagga på rumpan, så ja sorgligt att hon blivit skjuten absolut och sorry för victim blaming, men om man bryter sig in i Capitol då löper man risk att skadas.
Jo, noterade det efter. Och visst, avskyr dock polisvåld också. Hann tycka att de skötte sig hyfsat fredligt och var glad över tiden det tog innan man ville ha in militärpolis etc. Sen det där...
 
Hetsigare än att en kvinna blev skjuten i bröstet?

Visa bifogad fil 62856

Senatorer beordrade att gömma sig på golvet under stolar.
Jag antar att om polisen hade satt hårt mot hårt redan vid "kravallerna" så hade det funnits en risk för att demonstranterna tagit till egna vapen och att de skulle bli martyrer. Jag tycker alltså inte att det är okej någonstans att demonstranter tagit sig de här friheterna, men jag tror att fler liv kunnat gå till spillo och att det kunnat bli en ännu värre stämning.
 

Liknande trådar

Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
814
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 906
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 553
Senast: cewe
·
  • Låst
Samhälle Gör en ny tråd att prata politik i framöver, eftersom den andra låstes. Idag läggs det fram ett utskottsinitiativ i riksdagen om en...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
96 371
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp