Politik i USA

thisjustin.PNG
 
Ser en sändning där de håller på att tröska igenom (det försenade) godkännandet.
När de kommer till Georgia reser sig någron för att framföra en protest:

- Vi har tveksamheter om att valet har varit korrekt (några mer detaljer om vad...)
- Finns det i skrift, undertecknat på det sett som krävs?
- Vi hade tidigare idag. Men efter händelserna har det dragits tillbaka.
* massor av applåder*
- Då räknas inte protesten och elektorsrösterna från Georgia ingår i räkningen.

Och medan jag skriver kör de liknande ordväxling om Michigan.
 
Ser en sändning där de håller på att tröska igenom (det försenade) godkännandet.
När de kommer till Georgia reser sig någron för att framföra en protest:

- Vi har tveksamheter om att valet har varit korrekt (några mer detaljer om vad...)
- Finns det i skrift, undertecknat på det sett som krävs?
- Vi hade tidigare idag. Men efter händelserna har det dragits tillbaka.
* massor av applåder*
- Då räknas inte protesten och elektorsrösterna från Georgia ingår i räkningen.

Och medan jag skriver kör de liknande ordväxling om Michigan.
Lär bara bli omröstning om Pennsylvania enligt CNN,
 
Det första min kollega sa när vi läste om nyheten under vårt skift idag var "Tänk om det varit svarta som försökt ta sig in....?". Jag kunde bara instämma.
Jo, kravallpoliserna hade väl inte milt och lugnt knuffat oroselementen nerför kongressens trappa som jag såg på CNN igår utan tagit i hårdare. Skillnaden i hantering mellan gårdagen och BLM i somras är.... tydlig.
 

Liknande trådar

Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 098
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 616
Senast: cewe
·
  • Låst
Samhälle Gör en ny tråd att prata politik i framöver, eftersom den andra låstes. Idag läggs det fram ett utskottsinitiativ i riksdagen om en...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
97 323
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp