Positiva tråden del 2

Ett positivt komplement till min telefon-störning härom dagen: Jag har Siri inställd som en manlig engelsk röst på min mobil och det blir så himla komiskt när han ska läsa upp sms på svenska. Brukar inte förstå särskilt mycket av innehållet men fnissar desto mer.
 
Jag byter arbetsplats v 9. Från Vaxholm/Täby till Norrtälje. Första tiden bara som utlånad, vilket innebär rätt bra ersättning från jobbet. Det behövs verkligen för att vända tillbaka ekonomin lite och förbereda mig på att få långt till jobbet igen. När jag får stå för resorna själv.
Det viktigaste av allt är att jag får tillbringa våren och sommaren på vägarna i Roslagen och Stockholms norra skärgård! Jag är så glad 😍
Efter 10 år på samma ställe, ska det bli skönt med förändring.
 
90FDFBAE-739A-46EE-AB57-57E1F1F9D1FC.jpeg


Min middag, tacos på älgfärs. ❤️
 
Tre gånger denna vecka har jag glömt ta insomningstablett. Det är mycket bra eftersom jag tar varje kväll sen flera år.
Är såklart beroende men inte så att jag måste höja dosen. Känns toppen att jag sovit tre nätter utan.
:banana:
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: hollypolly
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: em76
·
Kropp & Själ Den här tråden tangerar en del andra trådar, men jag tänkte att det skulle bli en mer positiv tråd. Det är en del användare, jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 439
Kropp & Själ Inspirerad från annan tråd :) Ibland drunknar de positiva bitarna i livet av det negativa, så här struntar vi i allt negativt och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp