Bukefalos 28 år!

Present till hästdam som redan har allt

Tagelarmband är ingen bra idé om ägaren är rädd om taglet på sin häst. Själv skulle jag bli tokig om något tjuvade tagel från min hästs svans...
Jag snodde ju från min väns häst och jag tog det liksom mitt i svansen, och ganska nära svansroten. Min vän såg absolut ingenting i svansen på sin häst och blev väldigt förvånad när jag gav henne armbandet. Men såklart, har du en häst med väldigt tunn svans så vore det ju lämpligt att strunta i det om man är rädd om svansen.
 
Oooh, ett tagelarmband vore suveränt! Tror inte att jag hinner fixa något dock. Eller vad använder man som knäppen? Får fixa ett i efterskott annars. Hennes häst har så tjusig silversvans!
Får kanske fixa ett till mig själv i födelsedagspresent också :angel:
Lutar åt ett par varma gosiga handskar iaf.
Tack för alla braiga tips!
 
Oooh, ett tagelarmband vore suveränt! Tror inte att jag hinner fixa något dock. Eller vad använder man som knäppen? Får fixa ett i efterskott annars. Hennes häst har så tjusig silversvans!
Får kanske fixa ett till mig själv i födelsedagspresent också :angel:
Lutar åt ett par varma gosiga handskar iaf.
Tack för alla braiga tips!

Knäppen finns på tex panduro i flera olika utföranden.
Annars kan du ta en bit svans och skicka till tex @Nixehen så gör hon ett för ett par hundralappar.
Mitt ena fick hon göra och det blev skitbra!
Hon har även gjort ett annat smycke till mig på beställning och även det blev toppenbra :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: vilde
·
Relationer Min syster har fyllt 50 och ska ha fest i helgen, så deadline för en riktigt uppskattad present närmar sig. :nailbiting: Är urusel på...
2
Svar
27
· Visningar
2 263
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 074
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp