Bukefalos 28 år!

pris för kakelugnen

solhattar

Trådstartare
Vad tror ni man kan få för den här om man säljer den som den är och man får mintera ned den själv?
20160320_072305_zpsrfwq5t0f.jpg
 
Vad tror ni man kan få för den här om man säljer den som den är och man får mintera ned den själv?
20160320_072305_zpsrfwq5t0f.jpg

Jag vågar inte alls uttala mig om priset (men säger ändå någonstans kring 5000 kr). Till syvende och sist handlar det om vad en någon är beredd att betala för den i form av pengar och arbete. Den har en väldigt vacker krona.

Väljer ni att sälja och att köparen monterar ner, tänk då på att det är ett smutsigt och tidskrävande arbete. Ni ska tycka att det är värt pengarna att ha främmande människor som tillbringar 5-8 timmar hemma hos er samtidigt som de skräpar ner. För att förhindra att tapeter och möbler förstörs av sot och damm bör man bygga ett tätt plasttält runt arbetsplatsen.

Om jag mot förmodan skulle vilja montera ner och sälja en kakelugn så skulle jag försöka sälja den till en kakelugnsförmedlare som också tar ner den som en del av priset.
 

Liknande trådar

Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 588
Senast: mars
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 840
Fritid Ge mig råd, har två tidningssamlare fullproppade med Hembakat. Tror det är ca 60 st plus en större julspecial. Vad är ett rimligt pris...
Svar
6
· Visningar
685
Kläder & Bli fin Försöker öppna en sk barnsäker flaska Clinique take the day off men jag får inte upp korken. Min sambo har lyckats men jag kan bara...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp