Rider 2ggr i veckan... 16 veckor går på ena stället för 1350:- 30 minuter och på andra stället (i finland) 16€ (160kr) för 60minuter intensiv ridning... det är rätt dyrt att rida, här uppe i Norr!=)
 
När jag red på ridskola kostade en lektion 145 kr, vi var 8 st max och red i en timme.
Men rider nu privat lektion i stället för 150 kr :D
 
ojojoj vad dyrt det är för er :)
på ridskolan där jag har lektioner (inte rider, utan håller) kostar det 75:- för en juniorlektion på 60 min. seniorpriset ligger 10-15 kr över där.

när jag själv tränar gör jag det privat 30 min för 150:- eller i grupp 1 timme för 100:-

hoppträningarna jag åker på ibland kostar 120:- för 1,5 timme...
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 847
Senast: Sorgsen
·
Juridik & Ekonomi Jag blev för ett antal år sedan tilldömd ett skadestånd på närmare 20.000kr. Först nu har detta skadestånd börjat betalas ut via...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: monster1
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
826
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
608
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp