Projekt bostadscontainer.

Ja och så får vi inte glömma bort mellanmjölken, varken vatten eller mjölk utan nåt mitt emellan som varken är bra eller dåligt. :p
Tom. vädret är mitt emellan, varken eller men vi har väder iallafall, det är det inte alla som har. :up:
 
Ja och så får vi inte glömma bort mellanmjölken, varken vatten eller mjölk utan nåt mitt emellan som varken är bra eller dåligt. :p
Tom. vädret är mitt emellan, varken eller men vi har väder iallafall, det är det inte alla som har. :up:

Ja men..eller hur!! Komma här o klaga. ;):confused::heart
 
Fast vid närmare eftertanke så är det ju inte så svårt att ta reda på var jag bor heller och du kanske också har spioner, kanske tom. är medlem i bukemaffian. :o :crazy: :nailbiting:
 
Råkade visst få "lite" gratis isolering idag, det räcker till båda containrarna och blir en hel hög över till verkstan. Lasset är komprimerat så släpper jag spännbanden blir det dubbelt så högt.

 
Blir det inte väldigt mörkt och trist utan fönster tror du??
Nej inte alls, och ett fönster blir det ju eftersom innergaveln byggs upp på nytt. Resten av väggarna blir upptagna av köksdel och hyllor mm. så det finns inte plats för fler fönster och led-belysning är uppfunnet så mörkt lär det inte bli. Trist beror på en själv. ;)

2016-06-08%2015.30.20.jpg
 
Jag kommer då suga i mig tips. Ska inte bygga någon container men inom överskådlig framtid kommer jag få bygga/bygga om saker.:angel:
 
Jag kommer då suga i mig tips. Ska inte bygga någon container men inom överskådlig framtid kommer jag få bygga/bygga om saker.:angel:
Ska du och E flytta ihop i en dubbelbox? :) Jag bodde ju boxgranne med hästen när jag renoverade på förra stället och det kan varmt rekommenderas. :p
 
Såg på Grand Design här i veckan. Där var det ett hus som bestod av tre stycken containers som var ihopbyggda och staplade på varandra.
Tänkte på dig där. ;)
Det huset låg i alla fall i Nordirland. Det var otroligt snyggt och välgjort. Lite halvrå känsla men ändå otroligt sofistikerat. Så häftigt! :d
Och jag menar, får man vara med i DEN tävlingen så har man ju ett fint hus. :bow:

Det gjorde inte saken sämre att han som ägde huset såg så trevlig ut och pratade en sån utpräglad dialekt som dom har på Nordirland. :o :up: Älskar att höra den dialekten även om man knappt fattar vad dom säger. :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp