Putfile mfl - Hjälp!! -

M

Matilda_o_Bonita

Någon som vet en sida där man kan ladda upp videor? Asså som Putfile och allt vad dom heter. Grejen är den att jag skulle behöva ladda upp en video som ligger på 44,8 MB, och putfile tar inte mer än 25 MB och jag har ingen möjlighet att förminska videon eftersom jag vill få med allt.

Dessutom vill jag gärna att uppladdningen/registreringen är gratis. har inte möjlighet att betala för sånt.

Tacksam för svar

//MoB
 
Sv: Putfile mfl - Hjälp!! -

koda om den till xvid eller divx då? eller halvera upplösningen?

alternativt att du sticker ut och raggar på nån söt kile med server som kan ha filmen hos sig. mkt bättre än putfile för övrigt :|
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 353
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
163 136
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
40 158
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 248
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp