Rädd för relationer

Det är ju de som är svaga. De där testosteronkillarna med både för mycket muskler och för mycket tatueringar. Palla med deras temperament när du satt på takräckena själv eller bytt däck utan att fråga honom som om man vore ett menlöst våp.
Ja fast de känner inte igen sig som män med manlighetsissues, menar jag. Därför skulle de inte sållas bort.

Det du sållar bort tror jag är de som skulle tänka "där är en sån där jävla manshatare igen" när de läser där. Och det är ju iofs bra.

Sedan lite OT men: jag undrar varför alltid typ byta däck kommer upp när manligt/kvinnligt diskuteras på buke. Så många tjejer är i de diskussionerna så ivriga att påpeka att de kan byta däck. Som om det vore främsta tecknet på oberoende. För mig är det viktigaste oberoendet det ekonomiska. Jag ska inte vara beroende av en man för min försörjning. Och då kan jag också välja om jag ska byta däck själv eller betala någon för att göra det.
 
Ja fast de känner inte igen sig som män med manlighetsissues, menar jag. Därför skulle de inte sållas bort.

Det du sållar bort tror jag är de som skulle tänka "där är en sån där jävla manshatare igen" när de läser där. Och det är ju iofs bra.

Sedan lite OT men: jag undrar varför alltid typ byta däck kommer upp när manligt/kvinnligt diskuteras på buke. Så många tjejer är i de diskussionerna så ivriga att påpeka att de kan byta däck. Som om det vore främsta tecknet på oberoende. För mig är det viktigaste oberoendet det ekonomiska. Jag ska inte vara beroende av en man för min försörjning. Och då kan jag också välja om jag ska byta däck själv eller betala någon för att göra det.
Håller med!
Min sambo byter inte däcken själv heller, fast han kan.
Man lämnar in för däckbyte för 200:- så det är knappast lönt att göra det själv, oavsett vilket kön man tillhör.
 
Fy, så avtändande med en snubbe som inte pallar att man byter däck och liknande :wtf:.
Ingen av mina ex har hjälpt mig, så jag förstår varför jag är singel sen lääääänge. :) Det finns unga snygga killar som gör det för 200 kr på 2 minuter numera. Jag har insett att ingen skulle stå ut med mig. Eller tvärtom
 
Ingen av mina ex har hjälpt mig, så jag förstår varför jag är singel sen lääääänge. :) Det finns unga snygga killar som gör det för 200 kr på 2 minuter numera. Jag har insett att ingen skulle stå ut med mig. Eller tvärtom
Jag är också singel. Jag skulle inte stå ut med någon och någon annan skulle inte stå ut med mig. Mina krav är så skyhöga att ingen klarar dem.

Men oavsett detta kommer jag fortsätta att byta däcken själv eftersom jag tjänar för dåligt för att jag ska tycka det är lönsamt att lämna in.
 
Ingen av mina ex har hjälpt mig, så jag förstår varför jag är singel sen lääääänge. :) Det finns unga snygga killar som gör det för 200 kr på 2 minuter numera. Jag har insett att ingen skulle stå ut med mig. Eller tvärtom
Är det viktigt att det är just unga snygga killar som byter däcken?
 
Varför kastar inte feministerna sig över dig när du är sexistisk och spyr sin galla över dig. Jag vet vad det beror på........beror på kön :laugh:
Alltså jag är inte så kräsen, för min del funkar det med snygga och lättklädda tjejer också. Gärna blandat.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 936
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 321
Senast: Sassy
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
20 264
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
14 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp