Regndans på fredag?

Jag har imiterat svansjön väldigt elegant om jag får säga det själv. Sedan dansade jag ur Den Lilla Sjöjungfrun, men då protesterade maken som tyckte det såg ut som en döende säl :cautious:
Kommer det inte att regna nu så vet inte jag :p
Vovven stod för all blot och jag inmundigar magisk dryck :d skål!
 
Jag har imiterat svansjön väldigt elegant om jag får säga det själv. Sedan dansade jag ur Den Lilla Sjöjungfrun, men då protesterade maken som tyckte det såg ut som en döende säl :cautious:
Kommer det inte att regna nu så vet inte jag :p
Vovven stod för all blot och jag inmundigar magisk dryck :d skål!

Hälsa din man att han borde vara mer stöttande, du gör ju en insats för FOSTERLANDET :cautious: :up:

Edit: Just ja, skål! :)
 
Jag och mina grannar har flossa-dansat på byafest. Diverse drycker har förtärts, såväl före som efter flossandet (eller flashandet, som någon envisades med att kalla rörelserna) Detta borde generera minst 20 mm nederbörd, om det finns någon rättvisa i världen.
 
Sittdansade till musiken till en film jag såg samtidigt som alkoholhaltig dryck avnjöts.

Hade hängt ut tvätt som har hängt hela natten.

Katten har offrat tre saftiga möss, jag offrade två myggor och sambon ett gäng med envisa flugor.

Nu hoppas vi att molnen som syns på himlen släpper ifrån sig rikliga mängder!
 
Nu tycker jag vi försöker ligga i. Det där regnet som skulle komma nästa helg försvann spårlöst under gårdagen. Nu har det dock dykt upp ett regnväder som kommer träffa ganska stora delar av landet onsdag- torsdag.
Mitt förslag är att vi fortsätter att bearbeta vädergudarna :banana::banana:
 
Nu tycker jag vi försöker ligga i. Det där regnet som skulle komma nästa helg försvann spårlöst under gårdagen. Nu har det dock dykt upp ett regnväder som kommer träffa ganska stora delar av landet onsdag- torsdag.
Mitt förslag är att vi fortsätter att bearbeta vädergudarna :banana::banana:

Jag är på! Här ska bearbetas!

Tror även att mitt dansande gav lite resultat, det stänker nåt vått från himlen.
 
De där 3,4 mm som skulle komma idag har nu krympt till 0,6 mm enligt SMHI och i slutänden blir det väl ingenting alls :arghh:
Som vanligt :meh:
Tvätten hänger ut i ett fruktlöst försök :cautious:
 
Jag fick duggregn i typ en minut, över precis bara min tomt....

Frågan är om jag måste ta bilen och köra runt och dansa lite här och där runt om i byn på fredag??
Jag tror vi ska satsa på att dansa in det där regnet som kommer nu i veckan så inte det också blir ivägskrämt av alla Sahara älskande soldyrkare i det här landet
 
Jag tror vi ska satsa på att dansa in det där regnet som kommer nu i veckan så inte det också blir ivägskrämt av alla Sahara älskande soldyrkare i det här landet
Här är inget regn i sikte. :cry:

Har du regn i prognosen så får du kanske satsa på att rekrytera dansare i ditt näroråde? :banana:
 
Här är inget regn i sikte. :cry:

Har du regn i prognosen så får du kanske satsa på att rekrytera dansare i ditt näroråde? :banana:
Kollade igen och ser ut att missa nästan hela Götaland och Stockholmsregionen :(. Tror det såg större ut i morse men kan minnas fel. Jag ska dansa för att det ska komma och desutom bli större och täcka mer av landet :)
 

Liknande trådar

Tjatter OK. Det är krisläge i Sala. Flera bränder och just nu några utom kontroll. Markerna är fnösketorra. Människor ochy djur evakueras. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 831
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är knastertorrt och inget regn i sikte. Vi måste göra något! Bukes kraft är ju vida känd. Så varför inte enas om en gemensam...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
13 712
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp