Reklamera hästtransport

Sv: Reklamera hästtransport

Japp. Jag börjar tvivla på märket....

Måndagsexemplar kommer alltid att finnas tyvärr och det är inte alls roligt när man stöter på dem. Men frågan är ju hur sådant hanteras av ÅF och GA. Tänk om man fått hjälp av dessa när problem uppstår, självklart inte gratis om detta inte är befogat, istället för att man ska känna sig som en riktig idiot och looser när man pratar med dem. Alla ÅF hos Ifor är säkert inte alls dumma att ha med att göra, men GA's inställning till problem gör ju att man aktar sig för att skaffa märket. Trots allt så är det inte bara en vara man köper, man köper ju hela kittet med transport och service.

Konsumentköplagen gäller som sagt i 3 år och din transport har ju varit i er ägo längre, så jag tror inte man kan göra så mkt. Hade ändå tagit kontakt med den ÅF du köpt transporten av och diskuterat problemet. Vem vet, du kanske har hittat rätt ÅF som är villig att hjälpa dig!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 543
Äldre Jag passade på att köpa två telefoner när det var black friday hos min operatör (den som förr hade ett får i sin reklam) Vi behöver nya...
Svar
12
· Visningar
2 325
Relationer Kloka buke! Behöver er hjälp! Alltså... Jag har snurrat till det lite i huvudet och behöver rätta till det...:p Kommer antagligen bli...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 368
Utrustning Varje gång jag använt transporten åker skurhinken fram. Jag tvättar väggarna invändigt, som av någon anledning blir prickiga, och fixar...
2
Svar
36
· Visningar
4 335
Senast: _Zacke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp