Renovera badrum och kök, kostnad?

Vi renoverar ett badrum nu. Gör inget själva utan har helentreprenad. Kostar 136.000 utan inredning. Tror vi har lagt ca 40.000 på inredning.
Vi har bott här i tre år och badrummet har varit bedrövligt så det är skönt att äntligen tagit tag i det.

Från detta....

Det där är riktigt snyggt jämfört med vårt badrum 😂 🙈
 
Mitt nya kök går på ca 200-250'. Jag köpte ett Marbodalkök från deras Arkitekt Plus-serie men en kompis som jobbar som säljare hos en av deras återförsäljare sänkte priset rejält så det landade bara runt 80 000:- för stommarna. Vitvarorna kommer att kosta ca 40 000:- och arbetet går loss på ca 100 000:-, dock inklusive rivning av en vägg.
 

Liknande trådar

Hemmet Ni som fått fuktskador i kök till följd av vattenläcka, kan inte ni berätta hur återställning gick till? Igår upptäckte vi att vår...
Svar
6
· Visningar
4 193
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 543
Senast: nickan1
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag här som nördar serien Det sitter i väggarna? :D Och jag tänkte, på Buke om någonstans måste det väl bo...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 247
Senast: Septicemia
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 400
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp