Ridning bara för döttrar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ridning bara för döttrar?

haringenfantasi skrev:
Snäll, gillar hästar och dessutom snygg? Är han runt 15 så får du allt ge mig hans nummer :o :D :angel: :p

---------------------------------------------------------


Han är 15. :D
Men jag tror inte att han skulle gilla om jag började fixa dejter åt honom. Han klarar det väldigt bra själv.

Men just nu säger han att han bara hinner med en tjej, och det är hästen.

Det är väl klart att det är jobbigare att hålla på med någonting som andra ser som underligt. Så länge man följer med strömmen och gör precis som alla andra så är det lättare att smälta in. Å andra sidan är det ju inte alla som vill smälta in.

Tonårsgrabbar brukar ju i alla fall vara intresserade av tjejer. Konstigt att inte fler har fattat var tjejerna håller till! :D
 
Sv: Ridning bara för döttrar?

:rofl: fan oxå. :mad:
jag som försökte passa på :p :D ;)
 
Sv: Ridning bara för döttrar?

Jo, det är konstigt.
Två av mina tidigare stall hade relativt jämn könsfördeling och det var trav respektive westerstall.

Övriga stall har varit nästan uteslutande kvinnor. Och de män som red i de stallen var bögar ;)
 
Sv: Ridning bara för döttrar?

Jag vill inte tvinga på sonen ridning om han inte är intresserad, men blir glad om han är det. Hade varit samma med en dotter. Men alla i stallet säger jämt "snart kan han rida" osv. Men det lustiga är att några anser att han "ska" bli travtränare! Det hade ingen sagt om han var en tjej...
Han har i alla fall redan suttit på fölet ett par gånger men ska snart få sitta på en av de andra äldre. Får se om han blir biten eller helt trött på att vara i stallet då vi är där varje dag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 342
Senast: Juli0a
·
Relationer Hoppas nån klok utifrån kan se klart på min situation. Jag började skriva med en kille från tinder i september. Han visade stort...
Svar
18
· Visningar
7 370
Senast: Josseliten
·
Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 188
Senast: Badger
·
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 133
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp