Nämen det har du ju inte tappat sedan i marsJa! Men jag är så nervös också. Prestationsångest deluxe. Har ju sagt att jag ligger på LB-nivå, men jag har inte ridit sen i mars.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen det har du ju inte tappat sedan i marsJa! Men jag är så nervös också. Prestationsångest deluxe. Har ju sagt att jag ligger på LB-nivå, men jag har inte ridit sen i mars.![]()
Nämen det har du ju inte tappat sedan i marsjag hade uppehåll i 10 år innan jag började igen förra året
![]()
Andra har ju haft uppehåll under senaste 1,5 månad och också tappat det. Ditt uppehåll är bara lite längre.Jag har såklart tappat kondition och muskler.![]()
Andra har ju haft uppehåll under senaste 1,5 månad och också tappat det. Ditt uppehåll är bara lite längre.
Huvudsaken är att man inte rider ivägen för varandra, annars har man ju fullt upp med sin egen ridning, så man observerar ju inte andras ridning.
Ja det tappar man ju ganska snabbt oavsett när man tar uppehåll precis som @Cinzia skrev men nivån däremot som du har uppgett ligger du ju fortfarande kvar på. Det är bara fem månader vi pratar omJag har såklart tappat kondition och muskler.![]()
Känner samma där jag riderHaha varför är alla hästar så storahan kändes faktiskt stor att sitta på men var väldigt snäll åt det lite tröga hållet. Vi red ut och jag hade därför lämnat spöet i bilen och det ångrade jag lite men det gick bra. Han var mysig
![]()
Det finns faktiskt två runt 150 men det går oftast med nybörjarna och jag är förtjust i båda men kommer väl inte få rida dem så mycket nu när jag har bytt dag. Sedan finns det ett par kanske tre till som ligger under 165, lilla C som jag har ridit senaste gångerna är runt 163 skulle jag gissa, max någon cm till eller kanske mindre i mkh så svårt att gissa. Men annars är ju alla över 165 och hästen igår var nog närmare 170 eller kanske till och med över detKänner samma där jag rider. De har nog ingen som är runt 150 cm.
Är detta ett vedertaget uttryck?dödade kattungarna
Jag vill också vetaÄr detta ett vedertaget uttryck?tvivlar på att du dödat några kattungar på riktigt
Haha förlåt! Nej det tror jag inte men hon sa att vi skulle föreställa oss kattungar i sadeln och sätter vi oss ner i sadeln så dör kattungarnaÄr detta ett vedertaget uttryck?tvivlar på att du dödat några kattungar på riktigt
Vilken otroligt märklig sak att säga?Haha förlåt! Nej det tror jag inte men hon sa att vi skulle föreställa oss kattungar i sadeln och sätter vi oss ner i sadeln så dör kattungarnajag som är kattmänniska djupt in i själen råkade ju sätta mig på de små inbillade kattungarna
![]()
Ja kanske det. Låter kanske mer dramatiskt i text än det är i verkligheten för jag förstår ju där i situationen vad hon menar. Att vi ska motivera oss att stå hela tiden och inte sätta oss i sadelnVilken otroligt märklig sak att säga?![]()
Aha! Vänta nu fattar jag bättre. Ni ska alltså INTE ha ihjäl kattungarna. Då är det ett bättre uttryck.Ja kanske det. Låter kanske mer dramatiskt i text än det är i verkligheten för jag förstår ju där i situationen vad hon menar. Att vi ska motivera oss att stå hela tiden och inte sätta oss i sadeln![]()