Ritning två boxar i befintlig ladugård

Eventuellt ska vi ha hästarna hemma framöver.
Vi har lagård och ett tomt utrymme där bredden är 4 m och längden är strax över 7 m
Förslag på hur man kan bygga boxarna så de blir så stora som möjligt. De ska passa dponny
Vi har redan andra utrymmen för foder och sadelkammare.
Ni som har väldigt litet stall hur ser de ut ?
Nu har vi diskuterat och kommit fram till att vi ska ljuta och bygga till 2 meter. En äldre släkting föreslog detta och erbjöd sin hjälp i vår och dörren kommer bli längst upp på ena långsidan.
Stallet kommer alltså istället bli 4•9 meter Fortfarande i minsta laget, men lite större Anledningen till att vi inte kan bygga det längre är att det är berg i vägen.
Kom gärna med nya smarta tips på ritning
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 853
Senast: Sorgsen
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 520
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej, det utlovas storm var jag bor. Har 2 hästar hemma. Häst A är helt ok med att stå på box, häst B hatar det enligt ägaren( har B på...
Svar
11
· Visningar
1 348
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 021
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp