Bukefalos 28 år!

Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Seriöst, nog för att jag inte varit med på ett par lekar, men nu känner jag mig helt bortglömd O_o Mitt namn är rätt likt mitt riktiga namn... och bukenamnet också för den delen
 
Ja va tvungen att kolla va ja skrev till Harald.

7 dec: Kanske lobelia är barenmolle.
8 dec: Jag tror Olinda kan vara teamlundver/blacksmithfarm kommer aldrig ihåg vem av dem som gillar att räkna. Kan LenaH vara Emma kanske?
9 dec: Bollen__ är nakenjanne btw. Hon försade sig om fb. zubeyde är quarter4ever
10 dec: Jag tror att Samir kan vara mammas, har för mig att hon hade trassel med buke.
13 dec: Sedan tror jag att cirkus är martin melin. ;) kan robban vara blacksmithfarm?

Inte helt fel ute. :angel: Speciellt inte för en dum bimbo som bara ville ligga. :rofl:
 
Ni anar inte hur många gånger jag var på väg att skriva att mitt internet krånglade eller att datorn var seg. Men jag hann hejda mig, ville ju inte avslöja mig. :p

Men jag var supernoga med att bara spela från datorn och inte mobilen... Sjukt skojig lek och tänk att vi vann fast jag spelade som en kratta. :banana:

Undrar vad det är med mig och siarrollen som gör att jag inte kan uppföra mig. :o
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
41 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp