Bukefalos 28 år!

Rödvinsfläck...

VLMF

Trådstartare
Kära seniorer, hjälp mig. Ett stycke rödvinsfläck på vitt plagg igår, ca 1 dm stor, plagget kördes i tvättmaskinen idag men resultatet blev en grå fläck istället. Är det kört eller går det att få bort? Hälla på något medel kanske? Helst inget med för mycket blekmedel för det är ett tryck på linnet också (inte där fläcken är dock).

:confused: Det är mitt favoritlinne också! :cry:
 
Sv: Rödvinsfläck...

Kära seniorer, hjälp mig. Ett stycke rödvinsfläck på vitt plagg igår, ca 1 dm stor, plagget kördes i tvättmaskinen idag men resultatet blev en grå fläck istället. Är det kört eller går det att få bort? Hälla på något medel kanske? Helst inget med för mycket blekmedel för det är ett tryck på linnet också (inte där fläcken är dock).

:confused: Det är mitt favoritlinne också! :cry:

Vanish.......
 
Sv: Rödvinsfläck...

Någon har sagt mig att vitt vin hjälper mot rödvinsfläckar, fast då kanske den måste va färsk.
 

Liknande trådar

Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 504
Senast: sandrafors
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 737
Senast: alice
·
M
Träning Jag behöver verkligen hjälp och vet inte hur jag ska bära mig åt. Alla råd mottages tacksamt... :( Ca 1 månad sedan köpte jag en ny...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 110
Senast: Appetax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp