Roliga appar som får tiden att gå

kolblakkur

Trådstartare
Ska börja jobba vaken natt snart och man får lov att sitta och läsa och sitta med padda/dator om man vill. Tänkte köpa mig en iPad, men vad finns det för roliga appar som man kan fördriva tiden med? :)
 
Quizkampen, om du gillar frågesport.
Cross Boss, om du gillar korsord.
Wordfeud, typ Alfapet.
Yatzy, ptja yatzy :p
Ruzzle, bygg ord på tid.
Nationella flaggor quiz, namnet avslöjar det mesta ;)
Words in a pic, hitta orden i bilden.
 
Futurama Game of Drones (Candycrush för Futurama-fans)

Alla *story spelen ex Café Story, Pet Shop Story, Dragon Story

Horse Haven
 
Mega run, typ som Super Mario. Den lilla röda gubben Redford kutar av sig själv och så får du genom att trycka på skärmen se till att han hoppar över alla hål och fiender. Det var gratis när jag spelade det när jag tågpendlade för några år sedan.

Townsmen tyckte jag också om men det är lite segare. Man bygger upp en stad från förr i tiden och utför uppdrag.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 469
Senast: Malinois
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
437
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 908
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 140
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp