Bukefalos 28 år!

Roliga appar som får tiden att gå

kolblakkur

Trådstartare
Ska börja jobba vaken natt snart och man får lov att sitta och läsa och sitta med padda/dator om man vill. Tänkte köpa mig en iPad, men vad finns det för roliga appar som man kan fördriva tiden med? :)
 
Quizkampen, om du gillar frågesport.
Cross Boss, om du gillar korsord.
Wordfeud, typ Alfapet.
Yatzy, ptja yatzy :p
Ruzzle, bygg ord på tid.
Nationella flaggor quiz, namnet avslöjar det mesta ;)
Words in a pic, hitta orden i bilden.
 
Futurama Game of Drones (Candycrush för Futurama-fans)

Alla *story spelen ex Café Story, Pet Shop Story, Dragon Story

Horse Haven
 
Mega run, typ som Super Mario. Den lilla röda gubben Redford kutar av sig själv och så får du genom att trycka på skärmen se till att han hoppar över alla hål och fiender. Det var gratis när jag spelade det när jag tågpendlade för några år sedan.

Townsmen tyckte jag också om men det är lite segare. Man bygger upp en stad från förr i tiden och utför uppdrag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 241
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 540
Senast: Malinois
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 635
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 353
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp