Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Ăvr. Katt Sonen pĂ„ 4,5 fullkomligt Ă€lskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Ăvr. Katt Har en nio mĂ„naders ungkatt hemma och oh lord vad han har energi đ€Ż Sover 11-17, resten av tiden verkar han vara vaken. 04 börjar första...
Ăvr. Katt Startar en ny trĂ„d om vĂ„r nya stallkatt som Ă€r vĂ€ldigt intensiv och extremt kontaktsökande. Jag vet att vi inte har haft honom sĂ„ lĂ€nge...
SamhÀlle Sett andra klipp med som antyder pÄ samma sak men sen om de lyckas göra verklighet vet ju inte jag. JadÄ det gör jag men jag kÀnner inga...
Ăvr. Barn Lillgrabben var pĂ„ 6-mĂ„naderskontroll idag. Hos sjukgymnast i tisdags. AlltsĂ„ han Ă€r verkligen social. Ibland. Blev blygledsen för sin...
Ăvr. Hund Var pĂ„ öppen trĂ€ning i dag och övade passivitet. Startade ju med att han var skyhög i energin :bag: men efter bara en sĂ„dĂ€r 10 min...
Ăvr. Katt Prada har gĂ„tt upp till 1,95 kg nu, heja tanten! Bytte frĂ„n gula Monster till gröna och hon Ă€ter vĂ€ldigt bra av den.
Paisley som hatar...
Ăvr. Djur JajemĂ€n, fast ljuset gjorde inte fĂ€rgerna rĂ€ttvisa dĂ€r. Sazimai Ă€r sĂ„ himla fina! <3 Det finns rĂ€tt gott om blĂ„ taranteller av olika...
HÀstmÀnniskan Om det gÀller torka av sadel, gjord, trÀns, rengöra boots mm tar det ju en del tid.
MÄnga Àr ju medryttare för att de inte fÄr ihop...