Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Ăvr. Katt Sonen pĂ„ 4,5 fullkomligt Ă€lskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Ăvr. Katt Har en nio mĂ„naders ungkatt hemma och oh lord vad han har energi đ€Ż Sover 11-17, resten av tiden verkar han vara vaken. 04 börjar första...
Ăvr. Katt Startar en ny trĂ„d om vĂ„r nya stallkatt som Ă€r vĂ€ldigt intensiv och extremt kontaktsökande. Jag vet att vi inte har haft honom sĂ„ lĂ€nge...
SamhĂ€lle Ăr du rĂ€dd att fullblodsfrĂ€lsta vill förbjuda fjordhĂ€star ocksĂ„? Du kĂ€nner ju inte alla som Ă€lskar fullblod, sĂ„ om du drar slutsatser om...
SamhÀlle SkÀms pÄ dem! Fattar inte jag heller.
PÄ "mitt" hotell fÄr hundarna vara med övrallt utom i poolomrÄdet/spa och stora restaurangen. Det...
Ăvr. Barn Lillgrabben var pĂ„ 6-mĂ„naderskontroll idag. Hos sjukgymnast i tisdags. AlltsĂ„ han Ă€r verkligen social. Ibland. Blev blygledsen för sin...
Ăvr. Hund Var pĂ„ öppen trĂ€ning i dag och övade passivitet. Startade ju med att han var skyhög i energin :bag: men efter bara en sĂ„dĂ€r 10 min...
Ăvr. Djur Vilken hĂ€rlig variant! NĂ€r jag var ung (för 100 Ă„r sedan) sĂ„g man bara sĂ„dana som man knappt kunde skilja frĂ„n en vanlig pinne. TĂ€nk sĂ„...
Ăvr. Katt Prada har gĂ„tt upp till 1,95 kg nu, heja tanten! Bytte frĂ„n gula Monster till gröna och hon Ă€ter vĂ€ldigt bra av den.
Paisley som hatar...
HÀstmÀnniskan Om det gÀller torka av sadel, gjord, trÀns, rengöra boots mm tar det ju en del tid.
MÄnga Àr ju medryttare för att de inte fÄr ihop...