Bukefalos 28 år!

Rosa hår för en kväll

Praeterea

Trådstartare
Med anledning av en festlig tillställning och för att kunna maximera min klädsel i enlighet med temat skulle jag vilja ha rosa hår för en kväll. Vad finns det för fiffiga grejer som funkar bra? Är det fortfarande spray som gäller eller har utvecklingen gått framåt sen jag gick på mellanstadiet?
Färgen får gärna vara hyfsat lätt att tvätta ur, så jag är tillbaka till min vanliga färg efter helgen.
 
Hårskuggor! Finns t.ex. på glitter, kanske Kicks eller Åhléns också.
Är det inte jättebråttom har jag sett massor utav sådant billigt på fyndiq.
 
Med anledning av en festlig tillställning och för att kunna maximera min klädsel i enlighet med temat skulle jag vilja ha rosa hår för en kväll. Vad finns det för fiffiga grejer som funkar bra? Är det fortfarande spray som gäller eller har utvecklingen gått framåt sen jag gick på mellanstadiet?
Färgen får gärna vara hyfsat lätt att tvätta ur, så jag är tillbaka till min vanliga färg efter helgen.


En billig peruk.
 
Hårskuggor! Finns t.ex. på glitter, kanske Kicks eller Åhléns också.
Är det inte jättebråttom har jag sett massor utav sådant billigt på fyndiq.

Det verkar ju vara en kul grej, men tar det inte typ ett halvår att få färg i hela håret med en sån?
 
Det verkar ju vara en kul grej, men tar det inte typ ett halvår att få färg i hela håret med en sån?
Aha. Njaaa....men nä det kanske inte är så mycket för ett helt hår, utan mer om man har slingor eller så, förstås, men förutom sprayfärg var det vad jag kom på som bara skulle vara för just en kväll.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 207
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 811
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något...
2
Svar
32
· Visningar
5 074
Senast: a1agnlju
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 453
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp