Sommaren var bra, men jag har inte gjort så mycket och jag är definitivt inte utvilad.
Hjärnan är helt död.
Försöker hitta motivation att ta tag i ett par saker men det är en mental broms påslagen.
Fasar inför att jobba ända fram till jul utan mer än 3 dagar ledigt.
När jag väl jobbar så kommer jag köra på, men frågan är om jag håller.
 

Sommaren var bra, men jag har inte gjort så mycket och jag är definitivt inte utvilad.
Hjärnan är helt död.
Försöker hitta motivation att ta tag i ett par saker men det är en mental broms påslagen.
Fasar inför att jobba ända fram till jul utan mer än 3 dagar ledigt.
När jag väl jobbar så kommer jag köra på, men frågan är om jag håller.

Vad tråkigt att du fortfarande mår så dåligt!

Om du har lite ledigt kvar nu kanske du kan ta dig tid att söka vård för både smärtan och tröttheten?
Så här ska du ju inte behöva ha det! :heart
 
Vad tråkigt att du fortfarande mår så dåligt!

Om du har lite ledigt kvar nu kanske du kan ta dig tid att söka vård för både smärtan och tröttheten?
Så här ska du ju inte behöva ha det! :heart
Har nästa vecka med
Sen drar det igång.
Var tog de 8 veckorna vägen liksom
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 899
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 959
Senast: Yeah but
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 750
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp