Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Livet är inte alltid lätt och roligt. Men för mig finns det så många bra saker. Jag älskar!!! mitt jobb och mina elever. Jag har ändå...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: Bison
·
Dagbok Är så sjukt trött. Tom på morgonen. Jag hoppas det är Erelzin för då kan det åtgärdas. Nya prover på onsdag och kanske nåt svar där. Sen...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: Sonic76
·
Dagbok Börjar kännas något bättre i bäcken och rygg. Sen om det är medicinen eller skovet som ger sig är ju svårt att säga. Har äntligen köpt...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Sonic76
·
Dagbok Säga nej var det ja… Går sådär.. Känner mig så stressad Första dagen på semestern men ändå. Lagom tills jag är nere i varv ska jag upp...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Sonic76
·
Dagbok Något jag har enormt svårt för. Min chef och en nära vän har tom kommit överens om att hjälpa mig säga nej. Jag skulle behöva sjukskriva...
2
Svar
23
· Visningar
2 059
Senast: Sonic76
·
Dagbok Smärtan är fan i mig ingen lek. Och nu har jag mens igen vilket gör att jag har värre smärta. Ska träffa reumatologen de 17 och hoppas...
2
Svar
24
· Visningar
2 692
Senast: Sonic76
·
Dagbok Mitt liv är ingen askungesaga Jag har varit med om saker jag inte önskar min värsta fiende (förutom ett par st) Jag är slut och trött...
Svar
13
· Visningar
1 487
Senast: Sonic76
·
Dagbok Den värker och gör ont och vill inte som jag. Jag vill så mycket och gör massor, men värken tär på psyket. Det gör att jag blir deppad...
Svar
12
· Visningar
985
Senast: Sonic76
·
Dagbok Fast jag trivs med mitt jobb Har det ok runt mig Men jag är helt slutkörd. Har den tuffaste tiden på läsåret framför mig med nationella...
Svar
18
· Visningar
1 962
Senast: Sonic76
·
Dagbok Igår var jag till reumatologen. Som vanligt var det mycket böj och bänd. Slutsatsen blev fastställd diagnos spondylartrit och nu ska jag...
Svar
12
· Visningar
1 396
Senast: Sonic76
·
Dagbok Livet är tufft just nu. Smärtan är rätt så under kontroll. Väntar nu på svaret från MR. Diabetesen är inte helt under kontroll. Mest...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 500
Senast: Sonic76
·
Dagbok Det ger sig liksom inte. Har kontaktat reumatologen och väntar på svar. Men sova är nästan omöjligt och jag är helt slut. Vette sjutton...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 911
Senast: Trist
·
Dagbok Är helt slut och färdig och deppad och orkeslös. Har varit massor att göra i mina uppdrag under hösten och det har varit för lite...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Trist
·
Dagbok Kör en liten gnälltråd här så jag har nånstans att vräka ur mig min frustation av att kroppen inte vill det jag vill. Värst är ju...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 861
Senast: Sonic76
·
Dagbok Har så ont I kroppen och muskler. Nacken är säkert pga av alla fall och omkullridningar och att pappas häst galopperade med full fart in...
Svar
13
· Visningar
966
Senast: em-pirre
·
Dagbok Spelade ju padel. så fantastiskt roligt, men pajade höger knä rätt illa. Så himla irriterande och krävande för psyket att ha så ont och...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Sonic76
·
Dagbok Jag har det rätt bra nu. Även om ekonomin är skit så har jag tak över huvudet, ett jobb jag älskar och vänner att umgås med när jag...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: åke
·
Dagbok Att det aldrig blir bättre. Ångest from hell och nu ska jag börja jobba igen. Fördelen är ju att jag inte orka bry mig när jag jobbar...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: tuaphua
·
Dagbok Sommaren var bra, men jag har inte gjort så mycket och jag är definitivt inte utvilad. Hjärnan är helt död. Försöker hitta motivation...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Sonic76
·
Dagbok Vaknade supertidigt Åt frukost och försökte somna om en stund Sen gick jag upp vid 9:30, drack kaffe och filosoferade. Efter det...
Svar
5
· Visningar
280
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp