Så sjukt less på min kropp

Ska på massivt möte med kurator, sjuksköterska, arbetsterapeut och sjukgymnast så får vi se vad de säger
Jag är inte högprioriterad då jag jobbar heltid
Kan man skicka egenremiss till smärtklinik eller någon smärtpsykolog?

Känner verkligen med dig iom att jag vet hur vidrigt det är, tack och lov är jag lite bättre än jag varit förr. Hoppas du kan få hjälp! :heart
 
Kan man skicka egenremiss till smärtklinik eller någon smärtpsykolog?

Känner verkligen med dig iom att jag vet hur vidrigt det är, tack och lov är jag lite bättre än jag varit förr. Hoppas du kan få hjälp! :heart
Vet inte
Måste kolla det.
 
Idag erkände jag för arbetslaget att jag är tokslut.
Min kollega fick dåligt samvete men det är ju inte för det.
Det är ju den eviga smärtan som kör slut på mig
 
Smärtstillande jag har nu är en piss i havet.
Jag blir så grinig av att ha ont och det gillar jag inte
Finns det någon plan framåt med din medicinering, så det kan bli bättre framöver?

Jag själv har ju en annan reumatisk diagnos än du och mitt problem är att mina prover inte indikerar några inflammationer och därför får jag bara smärtlindring - som i nuläget är otillräcklig, men inte heller går att förändra. (Long story short)
Men jag tänker att du borde ha flera alternativ kvar att prova?
 
Idag erkände jag för arbetslaget att jag är tokslut.
Min kollega fick dåligt samvete men det är ju inte för det.
Det är ju den eviga smärtan som kör slut på mig
Bara ändå att de vet hur din situation är.
Hoppas du kan få mer hjälp innan det går så långt att du behöver dra ner på arbetet.
Hade jag bott i närheten hade jag fan kommit och lagat några matlådor åt dig bara för att avlasta lite. Du är tapper. :heart
 
Finns det någon plan framåt med din medicinering, så det kan bli bättre framöver?

Jag själv har ju en annan reumatisk diagnos än du och mitt problem är att mina prover inte indikerar några inflammationer och därför får jag bara smärtlindring - som i nuläget är otillräcklig, men inte heller går att förändra. (Long story short)
Men jag tänker att du borde ha flera alternativ kvar att prova?
Har jag säkert.
De pratade om biologiska mediciner men vet inte när
 
Behöver storstäda men vad fan...
Städa lite i taget gör mig bara irriterad då jag tycker att det redan städade då hinner bli smutsigt igen.
Måste släppa det där tänket
 
Jösses vilken dag.
Helt slut i kolan
Fick tumortoser.
Träningsschema.
Svag i händerna, där fick jag som bara trodde jag inbillade mig.
Ny läkartid för annan medicin.
Effektiva är de iaf på reumatologen i Örebro.
Har nummer till alla jag träffade idag och ska höra mig vid minsta lilla.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Brukar göra det då och då. Var nätt och jämnt vaken så hade så hade svårt att parera det. Brukar spänna kroppen så hårt jag kan och sen...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 442
Senast: Jerseyite
·
  • Artikel
Dagbok I hela mitt liv har jag lidit av prestationsångest och en känsla av att aldrig prestera tillräckligt bra. Inte ens när jag innerst inne...
Svar
4
· Visningar
580
Senast: Cosinus
·
Kropp & Själ Är sjukt förkyld och tät i näsan (tar nässpray men det räcker inte) så andas mest med munnen, speciellt när jag sover, vilket jag gör...
Svar
15
· Visningar
765
Senast: SkorpSmulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp