Sälja biljetter?

Myzan87

Trådstartare
Råkade köpa biljetter till en heldag istället för en halvdag och undrar hur man går tillväga för att sälja andra delen. Finns det någon sida man lägger ut de på? Ändrar man namnet på biljetten? Jag efterlyser helt enkelt info om hur man brukar göra. Eller är det bara att bita i det sura äpplet? Biljetterna är uppdelade i förmiddag/kväll.

biljetterna är köpta via ticketmaster om det har någon betydelse
 
Beroende på vad det är för biljett (vilken typ av arrangemang) tror jag inte det går att ändra så. En person går ju in med biljetten. Kontakta arrangören och fråga?
 
Kontakta Ticketmaster och fråga om de har någon lösning? Det har jag gjort en gång och de fixade så jag fick halvdagsbiljetter istället för heldag, och mellanskillnaden tillbaka :up:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 854
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 588
Senast: _Taggis_
·
Äldre Jag och sambon ska köpa vår första bil nu till sommaren. Vi hade tänkt börja med en bil bara över sommaren, men det kan komma att vi har...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 393
Senast: kryddelydd
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 043
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp