Sälja guld?

Viva

Trådstartare
Hittade en guldring utomhus i somras som jag nu fått tillbaka och vill sälja. Vad är bäst? Kollade lite på guldbrev som hade högst pris på sin hemsida men såg i recensionerna att det priset bara gäller om man säljer över 30 gram. Så antar att det finns såna där fallgropar att akta sig för.
 
Hittade en guldring utomhus i somras som jag nu fått tillbaka och vill sälja. Vad är bäst? Kollade lite på guldbrev som hade högst pris på sin hemsida men såg i recensionerna att det priset bara gäller om man säljer över 30 gram. Så antar att det finns såna där fallgropar att akta sig för.
Guldsmed
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 057
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 269
Senast: Rie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 362
Senast: Sirap
·
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 908
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp