Sälja till vilket pris?

Red_Chili

Trådstartare
Idag vann en god vän till mig en 7,5kg-säck med Doggy Professional Extra. Hon bor dock låångt härifrån och kommer inte kunna ta med sig den hem på flyget. Därför funderar hon på att sälja den, men vi hittar ingenting om pris på fodret när vi kollar på internet.
Frågan är alltså: Om hon nu ska sälja fodret, vad kan hon begära att få för det?
 
Sv: Sälja till vilket pris?

Runt 165:- om man går efter kilopriset på en 18 kg's säck. Personligen skulle jag nog om jag inte kunde ta med vunnen hundmat skänkt bort den till vem som ville ha den.
 
Sv: Sälja till vilket pris?

är det möjligtvis så att hon varit här i norr och tävlat U-SM ? :D

PMa isåfall!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För några veckor sedan köpte jag en hästtransport, ett Ifor Williams 1,5-hästars, årsmodell -14. Köpte den från ett dödsbo, en kvinna...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 654
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 019
Senast: tuaphua
·
Hästvård Jag vill bara skriva av mig och är det någon som har bra tips vad jag ska ta mig till så skriv gärna. Inga elaka kommentarer då jag...
Svar
17
· Visningar
2 285
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp