Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Men var det Myrten som var tjuv? Såg ingen lista över vem som var vem.
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Vi trodde nästan att du hade gjort det redan dagen innan dock, tills du "släppte" misstankarna och sen röstade på en annan, men när du hade kvar (eller fick tillbaka) dem idag så blev vi ganska säkra.
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Så trots att jag ju enligt er andra var helt ute och cyklade både vad det gällde att en av Myrten och Hedinn var ond samt LindgrenV så hade jag ju faktiskt rätt.. Tänka sig ;):D
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Jag la sista rösten på dig för att rädda LindgrenV. Annars hade vi tänkt alibirösta på varandra igår men det gick inte.
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Men var det Myrten som var tjuv? Såg ingen lista över vem som var vem.

Deltagare

1: TeamLundVer - Ulvhedin
2: Hedinn - Hanna
3: LindgrenV - Tengel den onde
4: Artline - Silje
5: Monstermom - Tengel den Gode
6: Matmissbrukaren -Ulvar
7: Myrten - Nataniel
8: Mumorsan - Sol
9: Ottilia - Sölve
10:cirkus - Isfolk
11: Habina - Marco
12: CaisaLundblad - Tova
13: Bumpo - Vinga

:idea::up:
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Finns en lista högst upp i andra inlägget av Paddi.

Ottilia var tjuv enligt den, helt fantastiskt! :rofl: Enda godförklarade, liksom... Vi käkade ju Mu just för att vi trodde att hon siat Ottilia som god.
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Varför käkade ni mig första natten btw? (fortfarande tjurig när jag äntligen fick vara spion ;) )
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Okej. Jag hänger aldrig med i slutet på vem som var vem av dom som var kvar i slutet.
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Alltså alla trodde jag hade siat Ottilia som god, jag räknade inte direkt med att ryka den natten så jag skrev vad jag tyckte om rösterna på Ottilia, det blev väldigt fel :(
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Vi trodde nästan att du hade gjort det redan dagen innan dock, tills du "släppte" misstankarna och sen röstade på en annan, men när du hade kvar (eller fick tillbaka) dem idag så blev vi ganska säkra.

Det var faktiskt röständringen som var grunden till att jag siade dig. Jag köpte aldrig riktigt din förklaring. Den kändes.... Fel. Och sen bar det några andra saker till som du skrev som jag reagerade på. Men jag slet mitt hår för att kunna få ihop en bra teori som höll. Den biten är jag inte så bra på än även om jag kan lista ut roller någorlunda. Vem var demonen förresten?
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Alltså: Jag känner att det var "elakt på riktigt" av mig att rösta ut Habina, igen :cautious:, om ni minns diskussionen innan leken om huruvida man är elak i ulvspel eller ej? Och jag tror att om Hedinn eller Myrten vore onda, och därför visste att Habina var god, skulle de inte valt att lyncha Habina dag ett (igen, som sagt :banghead:)... Det är mycket möjligt att jag i och med det här inlägget blir skyldig nån av dem en ursäkt för att jag kallat dem elak om det nu visar sig att jag helt felbedömer, men det ursäktandet får jag väl ta då då... För just nu, och tills vidare, stryker jag de starkaste misstankarna mot dessa två.... Vilket känns mysko att skriva, så nu blir jag tveksam. Men jo, så menade jag och jo, så tänker jag för tillfället.

ursäkt
ursäkt
ursäkt
ursäkt
ursäkt
:(
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Varför käkade ni mig första natten btw? (fortfarande tjurig när jag äntligen fick vara spion ;) )

Eftersom du skrev att du ville kunna flyga i början, vi tänkte att det kaaanske betydde att du var Vinga... :angel:

Vi blev dock mycket glada när du visade dig vara spion, du hade nog fått lite väl mycket information för vår smak annars. ;)
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Alltså... Nu blir jag ännu mer irriterad, skulle aldrig hinta i de där svaren, har aldrig gjort heller, och var ovanligt noga med att INTE skriva något som kunde ses som en hint... Tänkte inte på rollnamnen... :arghh::rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 407
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 993
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 923
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 011
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp