Såhär blev det

Absolut, och jag har fått kontakt med ett bra samtalsstöd också. Som mer är inne på att han är en manipulativ och farlig individ.
Därför reagerade jag så starkt när han började försvinna. Därför blev aldrig heller mina reaktioner normala när han försvann. Han kartlade ju allt om mig, min största fasa osv… och kör stenhårt på det. Det är inte normalt betende. Speciellt när han och jag aldrig ens bråkat. Men varje sak jag tyckte tvärtom med skulle bestraffas av honom.

En bra bit kvar men jag är påväg.
Det är bra då att du har börjat resan!
 
Tack för varningen!
Haha... jag läste lite nu på den sidan. Brukar aldrig göra det.

Men kom bland annat in i en tråd som handlade om en kille som tyckte tjejer har för höga krav och det var därför han inte fick någon tjej. ( har man hört det förut.) Bland annat så klagade tjejer på att han inte tvättade händerna efter toabesök. "Så tjatiga och jobbiga är tjejer..."
 
Haha... jag läste lite nu på den sidan. Brukar aldrig göra det.

Men kom bland annat in i en tråd som handlade om en kille som tyckte tjejer har för höga krav och det var därför han inte fick någon tjej. ( har man hört det förut.) Bland annat så klagade tjejer på att han inte tvättade händerna efter toabesök. "Så tjatiga och jobbiga är tjejer..."
Tvätta händerna. Vilka krav det gör jag två gånger om året. Till jul och midsommar varsesig det behövs eller ej.
 
Jag tycker du gör rätt i att släppa taget om honom och bra att du hittat ett bra samtalsstöd som kan hjälpa dig på vägen @Unhappy .

Har läst hans version i den andra tråden och jag är inte lika säker på att han medvetet elak eller manipulativ, men det spelar liksom ingen roll. Du mår inte bra av hans sätt att vara och kommunicera, och det är då är det bästa att lämna relationen.
 
Jag tycker du gör rätt i att släppa taget om honom och bra att du hittat ett bra samtalsstöd som kan hjälpa dig på vägen @Unhappy .

Har läst hans version i den andra tråden och jag är inte lika säker på att han medvetet elak eller manipulativ, men det spelar liksom ingen roll. Du mår inte bra av hans sätt att vara och kommunicera, och det är då är det bästa att lämna relationen.
Om det är han oavsett eller inte för han verkar ju inte vara den enda så är det ändå ett pissigt betende han har.

Nej jag mår inte alls bra av det… tror få personer hade gjort det om man inte bara är ytligt bekanta liksom.
 
Jag lyckas inte PM:a folk nu från telefonen (får nåt felmeddelande och är för oteknisk för att fatta vad det betyder) men tråden heter ”Hur ska jag få henne att fatta?”
Men oj, det var inte sympatiskt någonstans. Om det är samma är han verkligen inte värd TS.

TS: Hoppas det fortsätter gå framåt för dig. Var glad att du tog dig ur det där.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 092
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 749
Senast: Stefffie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 135
Senast: Whoever
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 148
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp