Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SmartskalleKents på deras sista turné, var sådärkul när jag typ dansade runt av glädje över biljetterna och sambon bara ”men varför bokade du biljetter i Kiruna”![]()
Tycker du det?Smartskalle
PS om ni ska på semester tillsammans, låt honom boka flygbiljetterna![]()
Tycker du det?
Ser annars hur följande utspelar sig hemma
Sambon: Killaloe bokade du biljetter till Aten ?
Jag: (mycket stolt) det har jag fixat!
Sambo: (kollar på biljetterna) men varför bokade du biljetter till Arjeplog?!
![]()
På samma tema. Dubbelkolla alltid datum när du bokar biljetter annars kan du vara på väg till tågstationen med två hundar, X antal tamråttor och fullpackad väska när man slänger ett öga på biljetter och bara; Oj, detta är inte förrän nästa vecka vilket också betyder att jag inte kommer fram innan jul som planen var.Jag har ytterligare ett visdomsord;
Boka inte konsertbiljetter utan att dubbelkolla i vilken stad du bokar biljetterna.
Det kan hända hända att du av misstag köar en hel morgon i väntan på biljettsläpp, köper biljetter, är överlycklig tills det visar sig att du köpt biljetter till Kiruna istället för Göteborg. Då har du inte bara lagt massa pengar på biljetter som du givetvis inte kan returnera, du hat även noll chans att köpa nya biljetter till rätt stad eftersom dom är slut![]()
Det har jag också gjort. Tre gånger hittills..Och jag körde steken är klar,hatten är varm dra ut den med hjälp av grytlapp och sen tar man i "piggen" för att diska den................varmt!!!
Alltså min mor.....![]()
När du ska tvätta trucken på jobbet använd högtryckstvätten och INTE sandblästern :rofl;
Den här kommer jag leva på länge.. Hon han dessutom "tvätta" hela trucken ordentligt innan hon funderade på vad det för sand som låg överallt![]()
Jag har åkt tåg med biljetter som gällde en månad tidigare.På samma tema. Dubbelkolla alltid datum när du bokar biljetter annars kan du vara på väg till tågstationen med två hundar, X antal tamråttor och fullpackad väska när man slänger ett öga på biljetter och bara; Oj, detta är inte förrän nästa vecka vilket också betyder att jag inte kommer fram innan jul som planen var.
Om man ändå är på stationen rätt dag kan det vara vettigt att dubbelkolla att man tittar på rätt tavla och inte kollar på Ankommande tåg, svär att tåget är försenat innan de ens lämnat stationen och därmed missar ditt tåg som inte alls är försenad utan går på utsatt tid vilket är ca. 2 minuter tidigare än du inser ditt misstag.
Tycker du det?
Ser annars hur följande utspelar sig hemma
Sambon: Killaloe bokade du biljetter till Aten ?
Jag: (mycket stolt) det har jag fixat!
Sambo: (kollar på biljetterna) men varför bokade du biljetter till Arjeplog?!![]()
Man kan också kolla att barnet inte bläckfisklikt har lämnat en liten tentakel kvar i öppningen till bilen innan du smäller igen dörren. Man trodde hela barnet var i höjd med bakluckan men det visar sig att det har längre armar än man trodde. Bara "vanligt klämt finger" som tur var.Min moster hälsar att man inte ska smälla igen bildörren innan man drar ut sitt huvud ur dörröppningen.... Man sparar inte någon tid alls på det, tvärtom faktiskt.
Jag har ytterligare ett visdomsord;
Boka inte konsertbiljetter utan att dubbelkolla i vilken stad du bokar biljetterna.
Det kan hända hända att du av misstag köar en hel morgon i väntan på biljettsläpp, köper biljetter, är överlycklig tills det visar sig att du köpt biljetter till Kiruna istället för Göteborg. Då har du inte bara lagt massa pengar på biljetter som du givetvis inte kan returnera, du hat även noll chans att köpa nya biljetter till rätt stad eftersom dom är slut![]()
Jättehemskt, kan få 15 åringar att yla förtvivlatDet sved framför allt något jävulusiskt.
Liknande är också bra att tänka på om man bär en katt genom en dörr.Man kan också kolla att barnet inte bläckfisklikt har lämnat en liten tentakel kvar i öppningen till bilen innan du smäller igen dörren. Man trodde hela barnet var i höjd med bakluckan men det visar sig att det har längre armar än man trodde. Bara "vanligt klämt finger" som tur var.
Finnar hos oss! (högstadiet) och jo det torkar ju upp i alla fall.När jag gick på högstadiet användes det på sugmärken. Har jag hört.
Detta gäller även bio. Du kan då upptäcka på plats att du inte bokat på söder utan istället har två spridda platser i Täby. Eventuellt en annan dag.