Sara Danius är död.

F

Fruentimber

Vilken otrolig förlust och sorg för Sverige.

Vila i frid, å du modiga, färggranna kvinna.

SARA-intervju.jpg
 
Är ju sämst på nyheter. Satt o lyssnade på ett panelsamtal om Samtyckeslagen på Malmös feministiska festival när de berättade detta. Blev så illa till mods men det kändes ändå som rätt ställe att få reda på detta 😢
 
Trots att hon varit väldigt öppen med sin sjukdom så var det delvis otroligt chockartat och även mycket sorgligt att öppna nyhetssidan och mötas av en sådan förlust. Vila i frid.
heart[1].png
 
Så ledsamt. Sverige har nu blivit fattigare, gråare, dummare, mindre lekfullt. Stringens, var ska vi hitta en sådan stringens nu?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste precis att Sara Wedlund är död, så tragiskt. Trots sin korta löparkarriär gjorde hon ett mycket stort avtryck och var en...
Svar
10
· Visningar
3 447
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hopphästen Butterfly Flip är död vid 30 års ålder. Malin Baryard-Johnsson uttrycker den stora sorgen efter sin stjärnhäst. ”Vila i frid...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Hästmänniskan Hejsan! Jag är en tjej på fjorton år som verklgen brinner för hästar. Tyvärr har jag nyss fått reda på att många utnyttjar ungdomarinom...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 287
Senast: morgaine
·
Kropp & Själ Det här tycker jag är lite roligt. Det känns som att barnmorskorna har förnekat att vissa får sämre humör av p-piller och jag var...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 762
Senast: Aroma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp