Bukefalos 28 år!

Schabrak där man kan välja färger?

K

Kirabell

Jag har kikat på Mia's RS schabrak (butikenistallet.se) och jag älskar dem verkligen, både kvalité och passform men jag kan inte hitta någonstans där jag kan välja röd passpoal och marint kantband. Finns det fler tillverkare av bra schabrak där man kan genom en webbutik eller liknande välja sin egen färgkombination? Vad tycker ni om exklusive.se och deras schabrak? Jag saknar rutmönstret men de kanske är bra för det?
 
Sv: Schabrak där man kan välja färger?

*KL*
Z-täcket. Välj precis hur du vill ha det plus att de har MKT bra kvalitet.
 

Liknande trådar

Utrustning Ååh, jag har kollat och rensat i min schabraksamling idag, och alldeles för många används inte pga dålig passform, ihopdragna kantband...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 376
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 447
Senast: Tjôta
·
Utrustning Yes har börjat fundera på julklapp till lillasyster som ska tävla min häst i hoppning till våren. Hon har ingen tävlingsutrustning vare...
Svar
7
· Visningar
1 713
Senast: Långnos
·
Utrustning Jag ska beställa ett Anna Scarpati schabrak men har lite ångest angående färger. Ska ju välja färg på schabrak, kantband och passpoaler...
Svar
4
· Visningar
1 787
Senast: LinnHolmbom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp