Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Har du också fått det meddelandet?! Fått det på chrome och firefox så då testade jag Explorer oc nu går det att komma in på buke. mysko...?

Har inte fått reda på vem min tomte är, mer ledtrådar tack.. OM nu min tomte är aktiv i tråden vill säga :p

vissa är väl bortresta?
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Nu så! Här kommer en bild på mitt paket:

nNEHCX1SwG


och vill bilden inte fungera från Dropbox så kommer en länk här:

https://www.dropbox.com/sc/uax9w9i56tlej0l/nNEHCX1SwG

Tack så jättemycket till min Ss för den fina sjalen och det klockrena valet av tidningar :) Lucky Rider var så träffsäker så den prenumererar jag redan på :D Ska ringa och kolla om de kan lägga på de numren jag fick av dig i slutet på den prenumeration jag har, och Digitalt Foto ska de bli jätteintressant att läsa och förhoppnings få en massa bra tips till mitt fotograferande :)

Återigen, supertack till min Ss som jag tror är Snurrfian :)

:D
Jag funderade på om du redan kanske hade den, men det borde ju gå att lösa! Hör av dig annars om du behöver någon mer information från mig! Sjalen är i bomullsblandning och borde gå att tvätta i 40 grader om den skulle bli smutsig! ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Då gissar jag på att du är min, Houdinie?

Allt fint kafferelaterat i mitt paket stämmer så bra in på din vers.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag skulle behöva någon ledtråd från min snälla tomte! Vet fortfarande inte vem du är....

En ledtråd till mitt snälla barn kanske inte kan skada?
Hoppas du får användning av boken snarast... Kanske runt nyår eller ett par veckor därefter....
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Ger mitt "offer" en till ledtråd :)

Hoppas klappen kittlade både smaklökar och nerver :p
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Tack snälla för julklapparna! De var perfekta! Choklad och Juleskum är redan förbrukade och boken ger jag mig snart på. En författare som jag faktiskt inte läst förut så det ska bli spännande!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Tack snälla för julklapparna! De var perfekta! Choklad och Juleskum är redan förbrukade och boken ger jag mig snart på. En författare som jag faktiskt inte läst förut så det ska bli spännande!

Varsågod. Var inte helt nöjd när jag skickade paketet och hade verkligen ingen fantasi när jag skulle komma på vad jag skulle skicka (skyller på att jag hade legat sjuk och ynklig i nästan 5 veckor, bl.a lyckades jag hosta upp en spricka i ett revben...ajaj) och blev ännu mer :nailbiting: när jag såg alla fantasifulla saker andra skickat :o Var dessutom skraj för att du redan läst boken. Tycker själv Jo Nesbo är en läsvärd författare, hoppas du också tycker det :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

KL

Jag, Minimannen och Minimorsan hoppas att vårt offer blev glada över julklappen! :bump: Vi blev glada över vår!

dsc_0007_52bd86b888e59d55a583fff9.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 528
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 452
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 601
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 775
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp