Secret Santa 2022

Jag har glömt att svara! Jag fick iaf två olika sorters lakrits praliner som var gudomliga! Leksaker till katterna, musen har herrn i huset redan slaktat och prasselbollen bär honan gärna runt på (den har även fått bada i vattenskålen ett par gånger och det gröna ägget dribblas det friskt med. Dreamies går såklart alltid hem! Och vad kul med kolasås gjort på getmjölk samt friterade mandlar!
Är jätte nöjd!
Kan även nämna att paketet bland annat var inslaget med hjälp av idealmakaron paket och såg då receptet på stuvade makaroner. Så gissa vad vi åt på juldagen :angel:

Jag är väldigt säker på att @Piglet82 är min tomte!
Det stämmer bra det :D Hur kunde du vara säker? :angel:
 
Min snälla bukefalist borde ha fått en ledtråd med sina paket, men jag börjar undra om den försvunnit någonstans på vägen :o
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
De små grisarna :idea:
Sa direkt till sambon detta måste vara piglet, men vänta var hen ens med? :rofl:

Tack snälla för presenterna, var verkligen toppen klappar! Måste köpa fler sånna möss till hankatten för han var galen i den :heart
Och pralinerna, herregud så goda!
 
De små grisarna :idea:
Sa direkt till sambon detta måste vara piglet, men vänta var hen ens med? :rofl:

Tack snälla för presenterna, var verkligen toppen klappar! Måste köpa fler sånna möss till hankatten för han var galen i den :heart
Och pralinerna, herregud så goda!
Haha vad bra, de var tänkta som ledtråd :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 137
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 113
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 632
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 255
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp