September-utmaning

Bukefalos 30 år!

Igår hann jag inte mer än de vanliga hundpromenaderna och en stunds hundträning. Tröstar mig med att jag ändå rör mig en del en vanlig vardag 😊

Idag har jag cyklat 7,5 km med hundarna. Så behaglig temperatur för både hundar och mig nu!

Lite stolt även om jag vart superseg imorses tog jga mig tid att fixa ansiktet lite grann och det ger mig lite självförtroende.

Igår passerade jag över 20 000 steg med enbart en kortare hundpromenad och 2h övertid på jobbet och superseg så rätt nöjd. idag står gymmet, långpromenad med hundrana och promenad på lunchen på schemat för att få lite återhämtning.

Gå vasan är ju i full gång så vill hålla stegen

Men vad fasen. Var på väg ut på morgonpromenad men så slog ögonmigränen till så jag fick vända för jag såg typ ingenting. Helt mosig i huvudet nu, hoppas att det går att få till en promenad senare idag istället.

Det blev visst 2.5 km promenad till, med hund och en del spring. För hundens del även runtrusande i cirklar runt mig. Vet inte hur lång tid det tog, antagligen knappt en halvtimme.

Yes det håller i sig. Även idag så fixar jag en enkel grund makeup väldigt lätt men ack vad jag känner mig fräschare och hudvården i samband med detta gör att jag känner mig fräschare.

Nu ska jag bara hitta rätt produkter för ansiktsvård så jag kan fortsätta. Varje kväll blir det en grundlig rengäöring och återfuktande och på morgonen bara lätt lätt med dagkräm med hög spf. (måste ha det) och hittat lite enkle foumndation som ska vara bra som också har SPF.

Nui ska jag bara hålla i under helgen då jag "bara" ska skrutta runt hemma :D

Långpromenad idag på 8 km. Och inget skoskav :D (jag har fått byta ut alla skor efter förlossningen i februari, så mina fötter inte verkar gå tillbaka helt till hur de var innan. Så under en period var det mycket skav på olika ställen som kom efter ca 30 minuters promenad, om skorna passade halvbra men inte helt bra.)

Dagens aktiviteter blev en verkning runt om, snäll unghäst som dock inte har full kroppskontroll. Viss styrketräning i det :p. Och sedan drygt sex km/38 minuter jogg med hunden. Trivs väldigt bra med de nya skorna.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Stensamlare?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat